مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه کار و جامعه 2 |
نشریه بانک و اقتصاد 2 |
نشریه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی 1 |
نشریه بورس 1 |
نشریه توسعه مدیریت 1 |
نشریه تدبیر 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
اقتصاد 5 |
مدیریت 2 |
علوم تربیتی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 8 |
-
1.
نویسنده : مولوی، زهرا ؛ اسکندری، کریم ؛
مجله:بانک و اقتصاد»آبان 1391 - شماره 120 (5 صفحه - از 29 تا 33 )
-
2.
نویسنده : بیک زاد، جعفر ؛ مولوی، زهرا ؛ اسکندری، کریم ؛
مجله:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»بهار 1390، سال اول - شماره 3 ISC (26 صفحه - از 67 تا 92 )
کلیدواژه ها:کیفیتخدمات الکترونیکیرضایت الکترونیکی دانشجویاندانشگاه آزاد اسلامی واحد بنابالکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیدانشجویاناطلاعاتخدماتدانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
-
3.
نویسنده : بیک زاده، جعفر ؛ زمینی، سمیرا ؛ مولوی، زهرا ؛
مجله:توسعه مدیریت»دی 1389 - شماره 83 (6 صفحه - از 38 تا 43 )
-
4.
نویسنده : پاکمرام، عسگر ؛ مولوی، زهرا ؛
مجله:بورس»پاییز 1389 - شماره 93 (8 صفحه - از 50 تا 57 )
کلیدواژه ها:جهانی شدناقتصاد جهانیبازار های مالیبورس اوراق بهادارجهانی شدن بورس اوراق بهادار
-
5.
نویسنده : اسکندری، کریم ؛ مولوی، زهرا ؛
مجله:کار و جامعه»مرداد 1389 - شماره 122 (6 صفحه - از 17 تا 22 )
کلیدواژه ها:صنایع کوچک3توسعه صنایع کوچک4رشد اقتصادی5صنایع کوچکصنایع کوچک و متوسطتوسعهتوسعه صنایع کوچک و متوسطتوسعه صنعتیایران
-
6.
نویسنده : پاک مرام، عسگر ؛ اسکندری، کریم ؛ مولوی، زهرا ؛
مجله:تدبیر»اسفند 1388 - شماره 214 (4 صفحه - از 41 تا 44 )
-
7.
نویسنده : بیک زاد، جعفر ؛ مولوی، زهرا ؛
مجله:بانک و اقتصاد»بهمن 1388 - شماره 104 (5 صفحه - از 39 تا 43 )
کلیدواژه ها:مشتریالکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیرضایتمشتریانرضایت مشتریاطلاعاتخدمات
-
8.
نویسنده : بیک زاد، جعفر ؛ مولوی، زهرا ؛
مجله:کار و جامعه»آبان و آذر 1388 - شماره 113 و 114 (6 صفحه - از 88 تا 93 )
کلیدواژه ها:خدمات الکترونیکی1کیفیت2رضایت الکترونیکی3مشتریرضایت مشتریالکترونیکرضایتمشتریانرضایت مشتریاناطلاعاتتجارت الکترونیکبانکداری الکترونیک