موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 11 |
روانشناسی 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 12 |
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 6 |
ب 3 |
-
1.
نویسنده مسئول : Afrouz، Mahmoud ؛ نویسنده : Alkawaz، Alyaa ؛ Nejad Ansari، Dariush ؛ Dabaghi، Azizollah ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Spring & Summer 2023 - Number 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:genderexplicit pragmatic instructionmetapragmatic instructionsociopragmatic errorspragmalinguistic errorsspeech act production
-
2.
نویسنده مسئول : Nejadansari، Daryoush ؛ نویسنده : Moeen، Aliakbar ؛ Dabaghi، Azizolla ؛
مجله:Evolutionary and Educational Psychology»March 2023, Volume 5 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 64 تا 73 )
کلیدواژه ها:Motivationscaffoldingself efficacyexplicit grammarImplicit Grammar
-
3.
نویسنده : Labbaf، Azade ؛ Moinzadeh، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Dabaghi، Azizollah ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer and Autumn 2019 - Number 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 201 تا 225 )
کلیدواژه ها:Identityprofessional identityQuality of teachingEFL teacher identity
-
4.
نویسنده : Najarzadegan، Sahar ؛ Eslami Rasekh، Abbass ؛ نویسنده مسئول : Dabaghi، Azizollah ؛
مجله:English for Academic Purposes»Winter 2018, Volume 7 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:Critical Discourse Analysis (CDA)EFL undergraduatescritical thinking (CT)van Dijk’s model
-
5.
نویسنده : Dabaghi، Azizollah ؛ Barati، Hossein ؛ Heidari، Adeleh ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn 2016 - Number 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 43 تا 63 )
کلیدواژه ها:etymological elaborationEnglish for Economicscontextual definitionsL1 translationimplicit instructionMetaphor
-
6.
نویسنده : Shams، Nasrin ؛ Dabaghi، Azizollah ؛ Shahnazari-Dorcheh، MohammadTaghi ؛
مجله:Applied Language Studies»Summer 2016, Volume 8 - Issue 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 139 تا 172 )
کلیدواژه ها:EFL ClassroomStudent attitudelearning environmentSmart Board
-
7.
نویسنده : Dabaghi، Azizollah ؛ Ghorbanchian، Elahe ؛ Amirian، Zahra ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Fall & Winter 2015 - Number 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:Metalinguistic Awarenessplanned form focus instructionunplanned form focus instructionzero form focus instructionParagraph Writing Developmenttransitional devicesEFLIsfahanParagraphForEllis
-
8.
نویسنده : Dabaghi، Azizollah ؛ Panahbar، Ehsan ؛
مجله:Review of Applied Linguistics Research»Summer 2015 - Number 1 (29 صفحه - از 16 تا 44 )
کلیدواژه ها:CDAideo-political underpinningdiscursive structuresHodge and Kress ModelCritical Discourse AnalysisSyriaSyrianDiscourseChiWashington PostIran
-
9.
نویسنده : Heidari، Adeleh ؛ Dabaghi، Azizollah ؛ Barati، Hossein ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2015، Volume 7 - Number 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 92 تا 121 )
کلیدواژه ها:conceptual metaphorscontextual definitionsetymologicalelaborationESPMetaphorIsfahanExperimental Group
-
10.
نویسنده : Najarzadegan، Sahar ؛ Dabaghi، Azizollah ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»winter 2015 - Number 4 ISC (10 صفحه - از 109 تا 118 )
کلیدواژه ها:KinesicsNonverbal Communication