اشکانی، مهدی/ 4 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه پژوهش های مدیریت راهبردی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 4 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
-
1.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ هزاوه حصار مسکن، بابک ؛ اشکانی، مهدی ؛ عباسی، امیرحسین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1396 - شماره 64 ، B (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 9 تا 25 )
کلیدواژه ها:ارزش دوره عمر مشتریتبلیغات دهانبهدهانتقسیمبندی مشتریانارزش ارجاع مشتریماتریس ارزش مشتری
-
2.
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ اشکانی، مهدی ؛ عباسی، امیرحسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره جدید - شماره 27 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 159 تا 175 )
کلیدواژه ها:تعهد برندبشارت برندارتباطات برند مصرف کنندههویت پذیری برنداطمینان برند
-
3.
نویسنده : نظری، محسن ؛ اشکانی، مهدی ؛ هزاوه حصار مسکن، بابک ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 967 تا 984 )
کلیدواژه ها:وفاداریقیمت گذاریتمایل به پرداختانصاف قیمتیادراکمشتریانقیمـت
-
4.
نویسنده : نظری، محسن ؛ اشکانی، مهدی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 109 تا 126 )
کلیدواژه ها:وفاداریتمایل به پرداختLoyaltyانصاف قیمتینظریه إسنادیواکنش احساسیمقایسه قیمتیادراکمشتریانمدلقیمتگذاریفرضیهافزایش قیمت