کلیدواژه نظریه إسنادی / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نظری، محسن ؛ اشکانی، مهدی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 109 تا 126 )
کلیدواژه ها:وفاداریتمایل به پرداختLoyaltyانصاف قیمتینظریه إسنادیواکنش احساسیمقایسه قیمتیادراکمشتریانمدلقیمتگذاریفرضیهافزایش قیمت
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)