عیوضی حشمت، علی اصغر/ 16 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 10 |
روانشناسی 2 |
جغرافیا 2 |
علوم سیاسی 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 16 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 4 |
الف 3 |
علمی-پژوهشی 1 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده : سوری، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ نویسنده مسئول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1403 - شماره 61 ، B (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 93 تا 113 )
کلیدواژه ها:صنعت خودروزنجیره تامینمدیریت ریسک کیفیت
-
2.
نویسنده مسئول : مشایخی، مریم ؛ نویسنده : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ فرقانی، محمدحسین ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر 1402، دوره چهارم - شماره 3 (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:خرید آنینشانه های حسیتهییجریسک ادراکحسیخوراکیتمایل به خرید آنیمصرفکنندهپژوهشمشتریرفتار خرید آنی
-
3.
نویسنده : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقایوسفی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1402 - شماره 57 ، B (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 123 تا 138 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتصنعت بانکداریاثربخشینظریه برخاسته از داده
-
4.
نویسنده : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ نویسنده مسئول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1401 - شماره 106 ، الف (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 94 تا 133 )
کلیدواژه ها:مدیریت تغییر سازمانیمدل مدیریت تغییر پروسی (آدکار)مدل بلوغ بازاریابی صنعتی
-
5.
نویسنده : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ نویسنده مسئول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره جدید - شماره 52 ، ب (وزارت علوم/ISC (45 صفحه - از 109 تا 153 )
کلیدواژه ها:مدل بلوغ بازاریابی B2Bابزار و پلتفرم بازاریابی B2Bشاخصهای کلیدی عملکرد B2Bعملیات و فرآیند بازاریابی B2Bتئوری داده بنیادمدیریتسازماندیجیتالمشتری
-
6.
نویسنده : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقایوسفی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 ، B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 219 تا 236 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنگرشاثربخشیبانک دیاطلاعاتاثربخشی تبلیغاتمخاطبفرضیه
-
7.
نویسنده : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ نویسنده مسئول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 ، الف (وزارت علوم/ISC (52 صفحه - از 519 تا 570 )
کلیدواژه ها:تئوری دادهبنیادمدل بلوغ بازاریابی B2Bعملیات و فرایند بازاریابی B2Bابزار و پلتفرم بازاریابی B2Bشاخصهای کلیدی عملکرد B2Bبازاریابیمشتریفروشهـابـا
-
8.
نویسنده : شیدائی، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ نویسنده مسئول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»شهریور 1401 - شماره 22 ISC (20 صفحه - از 138 تا 157 )
کلیدواژه ها:خرید آنلاینشبکه اجتماعی اینستاگرامشخصی سازی تبلیغاتکاربرانتبلیغاتاطلاعاتخرید آنلاینشبکههای اجتماعیخلاقیت
-
9.
نویسنده : سوری، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ نویسنده مسئول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 ، ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 449 تا 471 )
کلیدواژه ها:عملکرد شرکتمدیریت ریسک کیفیتمکانیسمهای کنترل
-
10.
تاثیر بازاریابی رابطهای بر توسعه پایدار فضای مشارکت اقتصادی در میان مشتریان بانکهای تجاری شهر اراک
نویسنده : فرشیدپور، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ شرفی، وحید ؛ نویسنده مسئول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 ، ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 537 تا 552 )
کلیدواژه ها:توسعه پایداربازاریابی رابطهایفضای مشارکت اقتصادیدوراندیشی استراتژیک