حسینیدانا، حمیدرضا/ 7 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات رسانه ای 3 |
نشریه رسانه 2 |
نشریه جامعه شناسی سیاسی ایران 1 |
نشریه تئاتر 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
میان رشته ای 3 |
علوم اجتماعی 2 |
هنر و معماری 1 |
علوم سیاسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ج 1 |
الف 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : تقوی رمضانی، فاطمه ؛ درزیان رستمی، حسن ؛ حسینی دانا، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : سلطانی فر، محمد ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»تابستان 1402 - شماره 61 رتبه A (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 7 تا 21 )
کلیدواژه ها:هویتسیاستجامعه شبکه ایرسانه های نوینهویت سازی
-
2.
نویسنده : یاسین، محمدرضا ؛ جهانشاهی، امید ؛ شاکری نژاد، محسن ؛ نویسنده مسئول : حسینی دانا، حمیدرضا ؛
مجله:رسانه»بهار 1402 - شماره 130 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 213 تا 236 )
کلیدواژه ها:آیندهپژوهینیروهای پیشرانخبرگزاری صداوسیماعدم قطعیتهای کلیدیآیندهسیاسیفناوریشناساییعواملسناریواجتماعی
-
3.
نویسنده : ابراهیمی، نرجس ؛ حسینی دانا، حمیدرضا ؛ شاه منصوری، بیتا ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (45 صفحه - از 2332 تا 2376 )
کلیدواژه ها:مناطق روستاییکاشمرشبکه های اجتماعیروابط زوجیندوام ارتباطات خانوادهارتباطاتخانوادهاطلاعاتشبکههای اجتماعی مجازیارتباطات خانوادهنقش شبکههای اجتماعیاستفاده از شبکههای اجتماعی
-
4.
نویسنده : حسینی اقبال، آرزو ؛ حسینی دانا، حمیدرضا ؛ میراسماعیلی، بیبی سادات ؛ محمدی، افشین ؛
مجله:تئاتر»بهار 1401 - شماره 88 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 54 تا 90 )
کلیدواژه ها:گراندد تئوریرسانه های نوینالگوی پارادایمیساز و کار بقاء تئاتر
-
5.
نویسنده مسئول : روحی قاسم خیلی، فرهاد ؛ نویسنده : متانی، مهرداد ؛ حسینیدانا، حمیدرضا ؛
مجله:رسانه»تابستان 1399 - شماره 119 ISC (22 صفحه - از 83 تا 104 )
کلیدواژه ها:رسانه های تبلیغاتیالگوی میلرویژگی های جمعیت شناختی
-
6.
نویسنده : احمدی، محسن ؛ نویسنده مسئول : حسینی دانا، حمیدرضا ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1399 - شماره 48 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها:خلاقیتمدیریت شهرینظام اطلاع رسانیاقتصادشهرینخبگان مردمی
-
7.
نویسنده : تلخابی علیشاه، علیرضا ؛ حسینیدانا، حمیدرضا ؛ شعبانی صابر، داود ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»پاییز و زمستان 1395 - شماره 34 و 35 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 39 تا 48 )
کلیدواژه ها:امنیت مجازیکنترل امنیت عملیات و ارتباطاتکنترل دسترسی به اطلاعاتکنترل دستیابی به اطلاعاتجذب مشتریان