موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 22 |
میان رشته ای 2 |
فلسفه و کلام 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 24 |
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 11 |
ب 5 |
علمی-پژوهشی 4 |
بین المللی 1 |
ج 1 |
-
11.
نویسنده مسئول : Zohrabi، Mohammad ؛ نویسنده : Tahmasebi، Zahra ؛
مجله:Applied Research on English Language»April 2020، Volume 9 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 183 تا 204 )
کلیدواژه ها:Focus on Formvocabulary developmentDGgrammar development
-
12.
نویسنده : Zohrabi، Mohammad ؛ Hassanpour، Sahar ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2020, Volume 38 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 205 تا 238 )
کلیدواژه ها:TaskOral PerformanceOpen tasksClosed-tasks
-
13.
نویسنده مسئول : Zohrabi، Mohammad ؛ نویسنده : Jafari، Hassan ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2020 Volume 14 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 153 تا 182 )
کلیدواژه ها:conversation analysisThink-Pair-ShareWillingness-To-Communicate
-
14.
نویسنده : zohrabi، mohammad ؛ Radkhah، Sahar ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2019,Volume 10- Issue 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 132 تا 154 )
کلیدواژه ها:institutional identityImpersonal StructuresNominalizationsPassivizationsRelational ProcessesExistential Processes
-
15.
نویسنده : Dobakhti، Leila ؛ zohrabi، mohammad ؛
مجله:Applied Research on English Language»April 2018، Volume 7 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 183 تا 204 )
کلیدواژه ها:CitationDiscussion Sectionapplied linguisticsResearch Article
-
16.
نویسنده : Zohrabi، Mohammad ؛ Dobakhti، Leila ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2017, Volume 6 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 181 تا 207 )
کلیدواژه ها:applied linguisticsGenre AnalysisIntroductionresearch articlesMove 3
-
17.
نویسنده : zohrabi، mohammad ؛ Shokrzadeh، Amir ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Fall 2017, Volume 36 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 145 تا 174 )
کلیدواژه ها:آموزش واقعیآموزش اظهار شدهشناخت معلمآموزش راهبردیآموزش فراشناختیProcessTeacher Cognitionactual classroom practicesmetacognitive instruction (MCI)oriented approaches stated practicesstated practicesstrategy based instruction (SBI)
-
18.
نویسنده : Dobakhti، Leila ؛ zohrabi، mohammad ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer & Autumn 2017 - Number 20 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 75 تا 91 )
کلیدواژه ها:course studydimensionsilluminative modelThereforeToOnEvaluationBrownHowever
-
19.
نویسنده : zohrabi، mohammad ؛ Kaashef، Parya ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summer 2017, Volume 4 - Number 3 ISC (13 صفحه - از 19 تا 31 )
کلیدواژه ها:MicroEffective Strategyspellingteaching strategyL2 spelling
-
20.
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛ Chehr Azad، Mohammad Hassan ؛ نویسنده مسئول : Zohrabi، Mohammad ؛
مجله:Language Horizons»Summer and Autumn 2017,Volume 1 - Number 2 ISC (23 صفحه - از 107 تا 129 )
کلیدواژه ها:Focus on FormTrade-Off Hypothesisspoken general accuracyspoken breakdown fluencycorrective feedback (CF)