-
1.
نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ قلی پور، بهروز ؛ عباسی، حامد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1395، سال دهم - شماره30 (12 صفحه - از 19 تا 30 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتصویر برندارزش ویژه برندآگاهی برندمحبوبیت برندوفادرای برند
نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ قلی پور، بهروز ؛ عباسی، حامد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1395، سال دهم - شماره30 (12 صفحه - از 19 تا 30 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتصویر برندارزش ویژه برندآگاهی برندمحبوبیت برندوفادرای برند