-
1.
نویسنده : احمدی فرد، کاظم ؛ خانلری، امیر ؛ معصومی خلجی، حمیدرضا ؛
مجله:نخبگان علوم و مهندسی»بهمن 1397 - شماره 15 (13 صفحه - از 15 تا 27 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهقصد خریدهویت برندترجیح برندرضایتمندی از برند
نویسنده : احمدی فرد، کاظم ؛ خانلری، امیر ؛ معصومی خلجی، حمیدرضا ؛
مجله:نخبگان علوم و مهندسی»بهمن 1397 - شماره 15 (13 صفحه - از 15 تا 27 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهقصد خریدهویت برندترجیح برندرضایتمندی از برند