موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 14 |
علوم تربیتی 2 |
جغرافیا 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 18 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 4 |
الف 3 |
علمی-پژوهشی 1 |
ج 1 |
-
11.
نویسنده مسئول : احمدی الوار، زهرا ؛ نویسنده : پوراشرف، یاسان اله ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1396 - شماره 30 رتبه B (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 31 تا 40 )
کلیدواژه ها:ارزشارزش ادراک شدهعملکرد مشتری
-
12.
نویسنده : پوراشرف، یاسان اله ؛ احمدی الوار، زهرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 189 تا 216 )
کلیدواژه ها:ارزشفرهنگ فروشبانکهاروشهای فروشارزش ادراک شده مشتری
-
13.
نویسنده : یاسینی، علی ؛ عباسی نیکو، محمد ؛ تابان، محمد ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره نهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 415 تا 438 )
کلیدواژه ها:بازاریابینظریه دادهبنیادبازاریابی آموزشعالیموسسههای آموزشعالیآموزش عالیدانشجویانمدیرانپژوهش
-
14.
نویسنده : آیبد، رضا ؛ امانی، جمشید ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1395 - شماره 2 (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیصنعت بیمهویژگیهای شخصیتیرفتار دگرگزینیناکامی در خدمترسانی
-
15.
نویسنده : پوراشرف، یاسان اله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 363 تا 380 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتمایلات رفتاریهیجان مثبت مشتریهیجان بروزیافته کارکنانمحیط فیزیکی خـدمات و محـیط اجتمـاعی خدماتمشتریهیجانمحیطخدماتمشتریان
-
16.
نویسنده : امامی، لطیف ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ طولابی، زینب ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:وفاداریرویگردانی مشتریانشناسایی علل رویگردانیهزینههای رویگردانیرویگردانی اجباری
-
17.
نویسنده : هاشمی، عارف ؛ مهدیزاده، حسین ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ عزیزی، مریم ؛
مجله:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»پاییز 1393، سال پنجم - شماره 1 ISC (16 صفحه - از 5 تا 20 )
کلیدواژه ها:یادگیریشبیهسازیآموزش بورسچندرسانه ای آموزشییادگیری مبتنی بر شبیهسازیمبادله ارزهای خارجی (فارکس)
-
18.
نویسنده : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ محمدی، اسفندیار ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ سایه میری، کورش ؛ قهری شیرین آبادی، الهه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1392، سال هشتم - شماره 21 (18 صفحه - از 101 تا 118 )