کلیدواژه شناسایی علل رویگردانی / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سمیع زاده، رضا ؛ نامدارزنگنه، سودابه ؛ وطن خواه، سحر ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1395 - شماره 96 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 99 تا 115 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادمدیریت ارتباط با مشتریانشناسایی علل رویگردانینرخ رویگردانی مشتریانموانع رویگردانیمشتریرویگردانی مشتریمدلرضایت مشتریپرسشنامهرویگردانی مشتریان
-
2.
نویسنده : امامی، لطیف ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ طولابی، زینب ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:وفاداریرویگردانی مشتریانشناسایی علل رویگردانیهزینههای رویگردانیرویگردانی اجباری
-
3.
نویسنده : سپهری، محمد مهدی ؛ نوروزی، اشرف ؛ چوبدار، سروناز ؛ تیمورپور، بابک ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1390، دوره پانزدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 97 تا 126 )
کلیدواژه ها:بانکداریداده کاویمدیریت رویگردانی مشتریشناسایی علل رویگردانیپیش بینی نرخ رویگردانی