تابستان 1395 - شماره 96 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : اردلان، مصطفی ؛ خادمی، مهدی ؛ رسولی قهرودی، مهدی ؛
(22 صفحه - از 3 تا 24 )
کلیدواژه ها:اعتمادمعادلات ساختاریارزش ادراک شدهکیفیت خدمات الکترونیکنیات رفتاریمشتریمشتریانقصد خرید مجدد
-
نویسنده : محمدنژاد فدردی، منصوره ؛ حمیدی زاده، علی ؛ باباشاهی، جبار ؛
(24 صفحه - از 47 تا 70 )
کلیدواژه ها:نگهداشت کارکناننشان کارفرماجذابیت های کارفرمانشان سازی داخلیتجربه های کاریکارکنانسازمانرضایت شغلی و تعهد سازمانینگهداشت کارکنانهویت سازمانیپردیسپژوهشترک خدمت کارکنان
-
نویسنده : شمس، عبدالحمید ؛
(28 صفحه - از 71 تا 98 )
کلیدواژه ها:بهره وریحرفه ای گریآفرینش فکرقابلیت های پداگوژیکگزینش بی طرفانهاعضای هیئت علمیبهره و ریافزایش بهره و ریآموزش عالیاساتیدآموزشپژوهشدانشگاه
-
نویسنده : سمیع زاده، رضا ؛ نامدارزنگنه، سودابه ؛ وطن خواه، سحر ؛
(17 صفحه - از 99 تا 115 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادمدیریت ارتباط با مشتریانشناسایی علل رویگردانینرخ رویگردانی مشتریانموانع رویگردانیمشتریرویگردانی مشتریمدلرضایت مشتریپرسشنامهرویگردانی مشتریان