Afraz، Shahram/ 42 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 27 |
میان رشته ای 8 |
روانشناسی 7 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 42 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 10 |
ج 4 |
الف 2 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
11.
نویسنده مسئول : Alamdar، Fatemeh Sadat ؛ نویسنده : Afraz، Shahram ؛ Samimi، Fazlollah ؛
مجله:studies in learning and teaching English»Summer & Autumn 2023, Volume12 - Number 1 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 83 تا 102 )
کلیدواژه ها:anxietyMotivationSociallymediatedVygotskytesting
-
12.
نویسنده : Sammi، Fazlolah ؛ Afraz، Shahram ؛ Gorji، Fatemeh ؛
مجله:Journal of New Trends in English Language Learning»Winter 2023, Volume 2 - Number 1 (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnerModel validationLanguage Quality
-
13.
نویسنده : Gorji، Fatemeh ؛ Samimi، Fazlolah ؛ نویسنده مسئول : Afraz، Shahram ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2023, Volume 13 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 165 تا 179 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersTeacher AttitudesDesigningEvaluatingEnglish Language quality
-
14.
نویسنده : Mostafavi، Marzieh ؛ Shokrpour، Nasrin ؛ Afraz، Shahram ؛
مجله:Teaching English Language»Summer & Fall 2022, Volume 16 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 31 تا 62 )
کلیدواژه ها:educationWritten corrective feedbackTeaching experienceFeedback StrategiesFocus Of Feedback
-
15.
نویسنده : Rasoulian، Faran ؛ Afraz، Shahram ؛ نویسنده مسئول : Samimi، Fazlolah ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2022, Volume 12 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 145 تا 161 )
کلیدواژه ها:MotivationSemidemotivating factorsStructural Analysismotivating factorsDe motivation
-
16.
نویسنده : Rahimi، Mohammad ؛ Karimniya، Amin ؛ نویسنده مسئول : Afraz، Shahram ؛
مجله:Journal of New Trends in English Language Learning»Spring 2022, Volume 1 - Number 1 (16 صفحه - از 27 تا 42 )
کلیدواژه ها:Corrective FeedbackDesigning and validatingThe EFL teachers’ perceptions of CFs (TPCF)TPCF questionnaire
-
17.
نویسنده : Kashi، Hanieh ؛ Samimi، Fazlolah ؛ نویسنده مسئول : Afraz، Shahram ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2022, Volume 14 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 129 تا 144 )
کلیدواژه ها:Problem-based Learningargumentative writing stylecause and effect writing stylecompare and contrast writing style
-
18.
نویسنده مسئول : Samimi، Fazlollah ؛ نویسنده : Alamdar، Fatemeh Sadat ؛ Afraz، Shahram ؛
مجله:studies in learning and teaching English»March 2022, Volume 11 - Number 1 رتبه C (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 191 تا 210 )
کلیدواژه ها:StudentMotivationVygotskytestingSocially-Mediated
-
19.
نویسنده : Asadipiran، Noushin ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛ نویسنده مسئول : Afraz، Shahram ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2022, Volume 12 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 93 تا 110 )
کلیدواژه ها:EFL contextreading strategyReading AbilityScaffolding types
-
20.
نویسنده : Moeinvaziri، Motahareh ؛ Fahandezh، Farhad ؛ نویسنده مسئول : Afraz، Shahram ؛
مجله:Evolutionary and Educational Psychology»December 2021, Volume 3 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 497 تا 516 )
کلیدواژه ها:Professional SkillsProfessional developmentTeacher Effectivenessprofessional practice