Summer & Fall 2022, Volume 16 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده : Oroujlou، Naser ؛ نویسنده مسئول : Sadeghi، Karim ؛
(28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:Critical Discourse Analysisreading comprehensioncritical thinkingpeer reviewquestions
-
نویسنده : Mostafavi، Marzieh ؛ Shokrpour، Nasrin ؛ Afraz، Shahram ؛
(32 صفحه - از 31 تا 62 )
کلیدواژه ها:educationWritten corrective feedbackTeaching experienceFeedback StrategiesFocus Of Feedback
-
نویسنده : Ghafarpour، Hajar ؛
(22 صفحه - از 63 تا 84 )
کلیدواژه ها:Computer-mediated communicationDiscourse markerInterpersonal StanceMedium of InstructionOnline Course
-
نویسنده : Nejati، Reza ؛
(24 صفحه - از 85 تا 108 )
-
نویسنده : Momeni، Ghodrat ؛ Ahmadian، Moussa ؛
(28 صفحه - از 111 تا 138 )
کلیدواژه ها:writing proficiencyLexically-based language teachingGrammatical Range and AccuracyLexical ResourcesKey English Test
-
نویسنده مسئول : P. Niyazi، Mitra ؛ نویسنده : Khoshsima، Hooshang ؛
(30 صفحه - از 139 تا 168 )
کلیدواژه ها:Pragmatic knowledgeInference makingDepth of VocabularyMorphological Knowledge
-
نویسنده : Jafarpour، Aliakbar ؛ Amini، Maedeh ؛ نویسنده مسئول : Roohani، Ali ؛
(33 صفحه - از 169 تا 201 )
کلیدواژه ها:L2foreign language anxietygrammar achievementflipped learning
-
نویسنده : Saidian، Soheil ؛
(25 صفحه - از 229 تا 253 )
کلیدواژه ها:PersianmediaReligious LanguageIntroductory Speeches
-
نویسنده مسئول : Fathi، Jalil ؛ نویسنده : Naderi، Milad ؛
(30 صفحه - از 255 تا 284 )
کلیدواژه ها:SEMEFL Teachersteacher resilienceFLTEteaching engagement
-
نویسنده : Montasseri، Zahra ؛ نویسنده مسئول : Ahmadi، Alireza ؛
(30 صفحه - از 285 تا 314 )
کلیدواژه ها:interactional competenceWashback EffectsLow-Stakes TestsClassroom-Based Assessment
-
نویسنده مسئول : Shadman، Nazanin ؛ نویسنده : Khoshsaligheh، Masood ؛ Steca، Patrizia ؛
(26 صفحه - از 315 تا 340 )
کلیدواژه ها:Literary Translationgrounded theoryTranslator StudiesPersonality StudiesDidactic Implications