موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 18 |
میان رشته ای 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 20 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 7 |
الف 6 |
بین المللی 1 |
ج 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : Fathi، Jalil ؛ Feizollahi، Behnam ؛
مجله:پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد»پاییز و زمستان 1401 - شماره 1 (19 صفحه - از 207 تا 225 )
کلیدواژه ها:زبانآموزان ایرانیآموزش مستقیمآموزش غیرمستقیمکاربردشناسی بینازبانیکارگفت درخواستdeductive instructioninductive instructioninterlanguage pragmaticsspeech act
-
2.
نویسنده مسئول : Fathi، Jalil ؛ نویسنده : Naderi، Milad ؛
مجله:Teaching English Language»Summer & Fall 2022, Volume 16 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 255 تا 284 )
کلیدواژه ها:SEMEFL Teachersteacher resilienceFLTEteaching engagement
-
3.
نویسنده : Fathi، Jalil ؛ Mohammaddokht، Farnoosh ؛ نویسنده مسئول : Nourzadeh، Saeed ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2021، Volume 10 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها:Structural equation modelingforeign language anxietygritL2 Willingness to Communicate
-
4.
نویسنده مسئول : Fathi، Jalil ؛ نویسنده : Nourzadeh، Saeed ؛ Saharkhiz Arabani، Arash ؛
مجله:Language Horizons»Summer and Autumn 2021, Volume 5 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 167 تا 186 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersWork engagementStructural equation modelingCollective EfficacyTeacher Self-Efficacy
-
5.
نویسنده : Moradi Khazaee، Zeinab ؛ Amerian، Majid ؛ Fathi، Jalil ؛ نویسنده مسئول : Dowlatabadi، Hamid Reza ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2020, Volume 39 - Number 3.2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 35 تا 65 )
کلیدواژه ها:EFL contextWriting Performanceflipped classroomWriting Motivation
-
6.
نویسنده : Fathi، Jalil ؛ Afzali، Maryam ؛ Parsa، Katayoun ؛
مجله:Critical Literary Studies»Autumn and Winter 2020-2021, Volume 3 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم (22 صفحه - از 211 تا 232 )
کلیدواژه ها:EFLSelf-assessmentAlternative AssessmentPeer-AssessmentWriting PerformanceWriting self-efficacy
-
7.
نویسنده مسئول : Fathi، Jalil ؛ نویسنده : Soleimani، Habib ؛
مجله:Applied Research on English Language»July 2020، Volume 9 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 382 تا 408 )
کلیدواژه ها:EFLreading strategy instructionreading self-efficacyreading attitudequasi-experimental design
-
8.
نویسنده مسئول : Fathi، Jalil ؛ نویسنده : Saeedian، Abdulbaset ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2020, Volume 9 - Number 2 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 14 تا 28 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersburnoutresilienceStructural equation modelingTeacher Self-Efficacy
-
9.
نویسنده : Fathi، Jalil ؛ Saharkhiz Arabani، Arash ؛ نویسنده مسئول : Derakhshan، Ali ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2020, Volume 12 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 123 تا 150 )
کلیدواژه ها:EFL Teacherspsychological well-beingStructural equation modelingCollective EfficacyTeacher Self-Efficacy
-
10.
نویسنده : Nourzadeh، Saeed ؛ Soltani Moghaddam، Majid ؛ نویسنده مسئول : Fathi، Jalil ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2020, Volume 23 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 56 تا 82 )
کلیدواژه ها:Factor analysisMeasurement invarianceLanguage learning environments‘What is Happening in this Class?’ questionnaire