Khatib، Mohammad/ 35 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 30 |
میان رشته ای 2 |
روانشناسی 2 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 33 |
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 15 |
ب 8 |
الف 4 |
بین المللی 1 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده : Mehrinejad، Malak Ziba ؛ Khatib، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Siyyari، Masood ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2023, Volume 12 - Number 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 91 تا 111 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionCognitive Complexity± Few Steps± Intentional Reasoning DemandPerceived Difficulty of TaskSSARC Model
-
2.
نویسنده مسئول : Khatib، Mohammad ؛ نویسنده : Kardoust، Amir ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2022, Volume9 - Number 4 ، الف/ISC (22 صفحه - از 169 تا 190 )
کلیدواژه ها:conversation analysisconversation analysisscaffoldingnovicenovicecontingencyexperienced"contingency"" scaffolding""experienced"
-
3.
Experienced and Novice Teachers’ Cognitive Construction of the Noticing Concept in Language Teaching
نویسنده : Zargaran، Zahra ؛ Birjandi، Parviz ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛ نویسنده مسئول : Khatib، Mohammad ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2022, Volume 12 - Number 1 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 17 تا 34 )
کلیدواژه ها:Teacher CognitionnoticingTeaching experienceNoticing ConstructNoticing inventory
-
4.
نویسنده مسئول : Khatib، Mohammad ؛ نویسنده : Kardoust، Amir ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2021, Volume 10 - Number 4 ، ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 123 تا 136 )
کلیدواژه ها:conversation analysisscaffoldingnoviceexperiencedSETTClassroom Phases
-
5.
نویسنده : Khatib، Mohammad ؛ Saeedian، Abdulbaset ؛
مجله:جستارهای زبانی»August & September 2021 - Number 63 ، بین المللی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 121 تا 149 )
کلیدواژه ها:Decision makingNovice Teacherspedagogical reasoningSETT frameworkmanagerial mode
-
6.
A Qualitative Study of Experience in Forming Teachers’ Cognition on the Concept of Language Noticing
نویسنده : Zargaran، Zahra ؛ Birjandi، Parviz ؛ Yazdani Moghadam، Masoud ؛ نویسنده مسئول : Khatib، Mohammad ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Summer and Autumn 2021 - Number 17 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 428 تا 451 )
کلیدواژه ها:noticingTeaching experienceLanguage formTeachers’ cognition
-
7.
نویسنده مسئول : Khatib، Ph.D Mohammad ؛ نویسنده : Saeedian، Abdulbaset ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter and Spring 2021 - Number 27 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 239 تا 264 )
کلیدواژه ها:Decision makingNovice Teacherspedagogical reasoningstudent featurespersonal features
-
8.
نویسنده مسئول : Khatib، Ph.D Mohammad ؛ نویسنده : Rahgoshay، Seyyed Raheleh ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2021, Volume 13 - Issue 1 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 89 تا 108 )
کلیدواژه ها:Teacher EducationpracticumPre-Service TrainingEFL student teachers
-
9.
نویسنده : Miraei Mohammadi، Maryam ؛ Khatib، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Alavi، Sayyed Mohammad ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2021, Volume 11 - Number 1 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 47 تا 64 )
کلیدواژه ها:Teacher EducationSpeaking SkillFace-to-Face language learningProject Based Learning (PBL)
-
10.
نویسنده : Saeedehghan، Reza ؛ Ghaemi، Farid ؛ نویسنده مسئول : Khatib، Mohammad ؛
مجله:Iranian Journal of Learning and Memory»Autumn 2020, Volume 3 - Number 11 ، ب (وزارت علوم (14 صفحه - از 27 تا 40 )
کلیدواژه ها:Memoryphrasal verbsspoken fluencystudent-generated sketches