Birjandi، Parviz/ 84 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 76 |
میان رشته ای 4 |
علوم اجتماعی 2 |
فلسفه و کلام 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 56 |
فارسی 27 |
عربی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 22 |
علمی-ترویجی 11 |
الف 8 |
ب 2 |
-
1.
نویسنده مسئول : Haghighi، Maryam ؛ نویسنده : Rashtchi، Mojgan ؛ Birjandi، Parviz ؛
مجله:Language Horizons»Summer 2022, Volume 6 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 103 تا 122 )
کلیدواژه ها:Cognitive strategiesMetacognitive strategiesstrategic knowledgeStrategic regulationlistening proficiency
-
2.
نویسنده مسئول : Khazaee، Hossein ؛ نویسنده : Maftoon، Parviz ؛ Birjandi، Parviz ؛ Rezaie Golandouz، Ghafour ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2022, Volume 16 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 167 تا 201 )
کلیدواژه ها:Genre-based approachCode glossesdata-driven learningExpository EssaysProduction-oriented Approach
-
3.
Experienced and Novice Teachers’ Cognitive Construction of the Noticing Concept in Language Teaching
نویسنده : Zargaran، Zahra ؛ Birjandi، Parviz ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛ نویسنده مسئول : Khatib، Mohammad ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2022, Volume 12 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 17 تا 34 )
کلیدواژه ها:Teacher CognitionnoticingTeaching experienceNoticing ConstructNoticing inventory
-
4.
نویسنده مسئول : Khatib، Mohammad ؛ نویسنده : Birjandi، Parviz ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛ Zargaran، Zahra ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Autumn 2021, Volume 11 - Number 5 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 91 تا 114 )
کلیدواژه ها:Teacher CognitionnoticingTeaching experienceNoticing ConstructNoticing inventory
-
5.
نویسنده : Bolghari، Mina ؛ Maftoon، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Birjandi، Parviz ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2021, Volume 11 - Number 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (25 صفحه - از 79 تا 103 )
کلیدواژه ها:Rating AccuracyCooperative assessmentCooperative readingSelf- and peer-assessment
-
6.
A Qualitative Study of Experience in Forming Teachers’ Cognition on the Concept of Language Noticing
نویسنده : Zargaran، Zahra ؛ Birjandi، Parviz ؛ Yazdani Moghadam، Masoud ؛ نویسنده مسئول : Khatib، Mohammad ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Summer and Autumn 2021 - Number 17 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 428 تا 451 )
کلیدواژه ها:noticingTeaching experienceLanguage formTeachers’ cognition
-
7.
نویسنده مسئول : Ahmadian، Mehrshad ؛ نویسنده : Maftoon، Parviz ؛ Birjandi، Parviz ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Spring 2021, Volume 8 - Number 2 رتبه الف/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:reflective teachingTeacher Educationpostmethod pedagogyteacher diary
-
8.
نویسنده مسئول : Soleimani، Mohammad Mehdi ؛ نویسنده : Birjandi، Parviz ؛ Maftoon، Parviz ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2021, Volume 15 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 313 تا 344 )
کلیدواژه ها:interlanguage pragmaticsForm-Focused Instruction
-
9.
نویسنده : Khazaee، Hossein ؛ Maftoon، Parviz ؛ Birjandi، Parviz ؛ Rezaie Golandoz، Ghafour ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Winter 2020 - Number 33 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 115 تا 129 )
کلیدواژه ها:hedgesAcademic writingCorpus Builder SoftwareIranian corpus of learner Englishlearner corpora
-
10.
نویسنده : Khazaee، Hossein ؛ Birjandi، Parviz ؛ Rezaie Golandouz، Ghafour ؛ نویسنده مسئول : Maftoon، Parviz ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2020, Volume 10 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 17 تا 34 )
کلیدواژه ها:Genrecorpuslearner corpusLearner languageMeta-discourse markers (MDMs)