Winter 2020 - Number 33 رتبه B (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : Chen، Miner ؛
(18 صفحه - از 11 تا 28 )
کلیدواژه ها:Task-Based Language Teaching (TBLT)a Mixed Methods studyL2 writing teaching approachChinese secondary teachers of Englishteaching theory and practice
-
نویسنده : Jalili، Shahriar ؛ Ahmadi، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Khalaji، Hamidreza ؛
(10 صفحه - از 29 تا 38 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL Studentsflipped classroomstudents' perceptionsBloom's taxonomy
-
نویسنده : Yazdani، Samaneh ؛ Chalak، Azizeh ؛ نویسنده مسئول : Heidari Tabrizi، Hossein ؛
(19 صفحه - از 39 تا 57 )
کلیدواژه ها:Cognitive dependencydisputational talkExploratory-cumulative talktranslator training courses
-
نویسنده : Mansooji، Hani ؛ Ameri، Alireza ؛ نویسنده مسئول : Mohseni، Ahmad ؛
(21 صفحه - از 59 تا 79 )
کلیدواژه ها:extensive readingInternet ReadingLinear TextMultimedia textReceptive Skills
-
نویسنده : Memarzia، Narcisse ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛ Afraz، Shahram ؛ نویسنده مسئول : Sahragard، Rahman ؛
(17 صفحه - از 81 تا 97 )
کلیدواژه ها:translation strategiesError analysistranslation problemspedagogical solutionstopical knowledge
-
نویسنده : Moghaddasi، Mohammad Ebrahim ؛ Behjat، Fatemeh ؛ نویسنده مسئول : Bavali، Mohammad ؛
(15 صفحه - از 99 تا 113 )
کلیدواژه ها:Explicit Instructionimplicit instructionMeta-discourse MarkersOral proficiency
-
نویسنده : Khazaee، Hossein ؛ Maftoon، Parviz ؛ Birjandi، Parviz ؛ Rezaie Golandoz، Ghafour ؛
(15 صفحه - از 115 تا 129 )
کلیدواژه ها:hedgesAcademic writingCorpus Builder SoftwareIranian corpus of learner Englishlearner corpora
-
نویسنده : Ghobadi، Shima ؛ Abedi، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Shahrokhi، Mohsen ؛
(16 صفحه - از 131 تا 146 )
کلیدواژه ها:Exceptional StudentsMALLESLE applearning English vocabulary