Autumn 2020 - Number 32 رتبه B (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : Goodarzi، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Weisi، Hiwa ؛
(10 صفحه - از 11 تا 20 )
کلیدواژه ها:gendercultureEnglish textbooksracial dominance
-
نویسنده : Ghafoori، Parisa ؛ نویسنده مسئول : Baharlouie، Roya ؛
(14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:Collaborative Action ResearchEFL teachers attitudejunior high school teacherteaching technique
-
نویسنده مسئول : Saeedi، Masoud ؛
(14 صفحه - از 35 تا 48 )
کلیدواژه ها:ComplexityTaskAccuracyfluencyonline planningImmediacy
-
نویسنده : Parvaneh، Elham ؛ نویسنده مسئول : Barzegar، Reza ؛
(14 صفحه - از 49 تا 62 )
کلیدواژه ها:Task-Based Language TeachingPlanned focus-on-formoral grammatical accuracy(EFL) learners
-
نویسنده : Mashhadi، Farzad ؛ Lotfi، Ahmadreza ؛ نویسنده مسئول : Biria، Reza ؛
(16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها:Professional developmentreflective inquiryCollaborative Action ResearchCommunity of Shared KnowledgeAction Research Projects
-
نویسنده : Mohammad Beigi، Alireza ؛ Molaei، Akbar ؛ Yazdani، Saeed ؛ نویسنده مسئول : Basirloo، Seyed Reza ؛
(13 صفحه - از 79 تا 91 )
کلیدواژه ها:computerized dynamic assessmentInterventionist approachCake and Sandwich Formats
-
نویسنده : Kheyrkhahnia، Yaser ؛ Salehi Fadardi، Javad ؛ نویسنده مسئول : Ghonsooly، Behzad ؛
(13 صفحه - از 93 تا 105 )
کلیدواژه ها:emotionemotional intelligenceCognitionappraisalTOEFL iBT reading tests
-
نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛ نویسنده : Ahmadi، Kheirollah ؛ Rezanejad، Atefeh ؛
(18 صفحه - از 107 تا 124 )
کلیدواژه ها:Task-Based Language Teachingtask typesEvaluation of textbookNunan’s (1999) taxonomynational English course book