Spring 2019 - Number 25 رتبه A (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : Tseng، Min-Chen ؛
(15 صفحه - از 23 تا 37 )
کلیدواژه ها:Needs AnalysisArts studentsArts IndustryCourse Design
-
نویسنده : Kazemi، Heibatollah ؛ نویسنده مسئول : Vahid Dastjerdi، Hossein ؛
(14 صفحه - از 51 تا 64 )
کلیدواژه ها:DistributionDensityinferencingReading Comprehension Achievement
-
نویسنده : Motaei، Bahman ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
(21 صفحه - از 65 تا 85 )
کلیدواژه ها:InteractionCollaborative Outputoutput modalitysolitary outputvocabulary learning and retention
-
Teaching Writing through Telegram Social Network and its Effect on EFL Learners' Writing Performance
نویسنده مسئول : Sarvari، Shahriar ؛ نویسنده : Ezzati، Ebrahim ؛
(14 صفحه - از 87 تا 100 )
کلیدواژه ها:WritingTelegramSocial networkLearnerComputer-Assisted Language Learning (CALL)
-
نویسنده مسئول : Rezvani Sichani، Behnam ؛ نویسنده : Amiryousefi، Muhammad ؛ Amirian، Zahra ؛
(14 صفحه - از 101 تا 114 )
کلیدواژه ها:audiovisual translation (AVT)SubtitlingFilmGottlieb’s ModelAwards-Winning Dramas
-
نویسنده : Mazaheri، Somayeh ؛ نویسنده مسئول : Ayatollahi، Mohammad Ali ؛
(12 صفحه - از 115 تا 126 )
کلیدواژه ها:Teaching experiencebrain dominanceEFL teachingEFL Teaching Style
-
نویسنده : Elekaei، Atefeh ؛ Chalak، Azizeh ؛ نویسنده مسئول : Heidari Tabrizi، Hossein ؛
(15 صفحه - از 127 تا 141 )
کلیدواژه ها:Autonomyvocabulary retentionDistance educationvocabulary gainvocabulary podcasting tasks