موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 26 |
میان رشته ای 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 27 |
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 11 |
ب 6 |
الف 5 |
بین المللی 1 |
-
1.
نویسنده : Zamani، Zahra ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Winter 2024 - Number 27 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:Teacher EducationperceptionsPedagogical rolesLanguage institute managersEFL Teacher Educators (TEs)
-
2.
نویسنده : Zamani، Zahra ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2023, Volume 42 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:StrategiesProfessional developmentLanguage institute managersNon-native English teacher educatorsTeacher educator recruitment
-
3.
نویسنده : Alemi، Minoo ؛ Bakhtyarifard، Nayereh ؛ Rezanejad، Atefeh ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2022, Volume 14 - Issue 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:anxietygrammar acquisitionRALLadolescent EFL learners
-
4.
نویسنده : Azadi، Masoumeh ؛ Alemi، Minoo ؛ نویسنده مسئول : Maftoon، Parviz ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Autumn 2022 - Number 22 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 725 تا 748 )
کلیدواژه ها:spiritual intelligenceLearner AutonomyEFL LearnerPLS-SEM
-
5.
نویسنده : Azadi، Masoumeh ؛ Alemi، Minoo ؛ نویسنده مسئول : Maftoon، Parviz ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Autumn 2022, Volume 12 - Number 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 87 تا 106 )
کلیدواژه ها:Exploratory Factor AnalysisEFL learnersSpiritual Intelligence Inventory
-
6.
Cabin Crew ESP Teachers’ Pedagogical Decisions and Reasoning in Reading Instruction (Research Paper)
نویسنده : Sadeghi، Simin ؛ Alemi، Minoo ؛ نویسنده مسئول : Tajeddin، Zia ؛
مجله:English for Academic Purposes»Summer 2022, Volume 11 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 18 تا 33 )
کلیدواژه ها:ESPDecision-Makingcabin crewpedagogical reasoningreading instruction
-
7.
نویسنده : Maleknia، Zahra ؛ Alemi، Minoo ؛ Tajeddin، Zia ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2022,Volume 13, Nuber 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 58 تا 69 )
کلیدواژه ها:Female teachersGender-Based IdeologiesLanguage Teacher Gendered IdentityMale TeachersSociocultural Contexts
-
8.
نویسنده : Yasaei، Hasti ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2022, Volume 41 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 175 تا 212 )
کلیدواژه ها:NarrativeProfessional developmentEnglish Language TeachersTeacher autonomyself-directed professional development
-
9.
نویسنده : Yasaei، Hasti ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2021, Volume 13 - Issue 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 159 تا 180 )
کلیدواژه ها:Professional developmentDiaryTeacher autonomyself-directed professional development
-
10.
نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛ نویسنده : Pazooki، Saeedeh ؛
مجله:English for Academic Purposes»Summer 2021, Volume 10 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 88 تا 101 )
کلیدواژه ها:ESPIranian universitiescourse evaluationCourse EffectivenessEngineering Major