Atai، Mahmood Reza/ 46 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 43 |
میان رشته ای 3 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 40 |
فارسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 27 |
الف 7 |
ب 5 |
بین المللی 3 |
علمی-ترویجی 2 |
-
1.
نویسنده : Matinparsa، Hoda ؛ Ghafouri، Mohammad ؛ Atai، Mahmood Reza ؛ نویسنده مسئول : Xodabande، Ismail ؛
مجله:جستارهای زبانی»November & December 2023, Volume 14 - Number 5 ، بین المللی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 199 تا 221 )
کلیدواژه ها:applied linguisticsresearch articlesEAPacademic vocabularyERPPwordlist researchreplication research
-
2.
نویسنده مسئول : Fallah، Nahid ؛ نویسنده : Atai، Mahmood Reza ؛ Hashemi، Mohammadreza ؛
مجله:English for Academic Purposes»Winter 2023, Volume 12 - Number 1 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 64 تا 83 )
کلیدواژه ها:Thematic AnalysisOnline Teachingprofessional identity developmentEAP TeacherProfessional Identity Support
-
3.
نویسنده : Dabbagh، Ali ؛ Atai، Mahmood Reza ؛ نویسنده مسئول : Babaii، Esmat ؛
مجله:جستارهای زبانی»July & August 2022, Volume 13 - Number 3 ، بین المللی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها:IranEnglish Language Teaching (ELT)National documentsForeign Language Education Policy (FLEP)Islamic-Iranian culturecultural schema
-
4.
نویسنده مسئول : Zeinali، Mohammad ؛ نویسنده : Jafarigohar، Manoochehr ؛ Atai، Mahmood Reza ؛ Soliemani، Hassan ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summer 2023-Volume 10, Nuber 3 ، الف/ISC (30 صفحه - از 39 تا 68 )
کلیدواژه ها:Teacher EducationTeacher Trainingidentity constructionteaching practicumProfessional role identity
-
5.
نویسنده مسئول : Zangani، Ebrahim ؛ نویسنده : Karimi، Mohammad Nabi ؛ Atai، Mahmood Reza ؛
مجله:جستارهای زبانی»November & December 2021, Volume 12 Number 5 ، بین المللی (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 143 تا 173 )
کلیدواژه ها:دانش موضوعی-تربیتی-دانش تربیتی-عمومیتمرین تدریسدانشجو معلمان زبان انگلیسیخودپنداره تحصیلیدانش محتواییدانش حرفه ایPedagogical Content KnowledgeContent KnowledgeProfessional KnowledgeAcademic self-conceptgeneral pedagogical knowledgeinstructional practicepre-service TEFL teacher
-
6.
نویسنده : Abbaspour، Ehsan ؛ Maftoon، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Atai، Mahmood Reza ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2021, Volume8 - Number 4 ، الف/ISC (32 صفحه - از 53 تا 84 )
کلیدواژه ها:sociocultural theoryWritten corrective feedbacksecond language writingscaffoldingZone of Proximal Development
-
7.
نویسنده مسئول : Atai، Mahmood Reza ؛ نویسنده : Babaii، Esmat ؛ Fazlollahi، Elahe ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Spring 2021, Volume 8 - Number 2 ، الف/ISC (26 صفحه - از 145 تا 170 )
کلیدواژه ها:Academic writingEnglish for Academic Purposes (EAP)PlagiarismAcademic LiteraciesAgricultural Sciences
-
8.
نویسنده : Abbaspour، Ehsan ؛ Maftoon، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Atai، Mahmood Reza ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Spring 2020 - Number 30 ، B (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 177 تا 196 )
کلیدواژه ها:Written corrective feedbacksecond language writingscaffoldingActivity theorysecond language acquisitionScaffolded Feedback
-
9.
نویسنده : Mohammadkhani، Amir Ali ؛ Atai، Mahmood Reza ؛ Soleimani، Hassan ؛ نویسنده مسئول : Jafarigohar، Manoochehr ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2021, Volume 40 - Number 2 ، الف (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 81 تا 118 )
کلیدواژه ها:Coursebook analysisGlobal coursebooksKnowledge process frameworkMultiliteracies approach
-
10.
نویسنده : Nazari، Ogholgol ؛ Birjandi، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Atai، Mahmood Reza ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2020, Volume 9 - Number 1 ، ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 93 تا 116 )
کلیدواژه ها:burnoutEAPDepersonalization (DP)Emotional exhaustion (EE)Personal accomplishment (PA)