Abbasian، Gholam-Reza/ 32 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 29 |
مدیریت 2 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 26 |
فارسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 9 |
علمی-پژوهشی 6 |
-
1.
نویسنده : Shirazifard، Haniyeh ؛ Mohseni، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Winter and Spring 2023 ,Volume 11 - Number 1 ، الف (وزارت علوم (20 صفحه - از 141 تا 160 )
کلیدواژه ها:مهارت نوشتنگفتگوی مشارکتیآموزش زبان تمرین محورWriting SkillTBLTCollaborative dialogue
-
2.
نویسنده : Etemadi، Seyed Hamed ؛ نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2023, Volume 17 - Number 1 ، الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 53 تا 79 )
کلیدواژه ها:Dynamic AssessmentWriting skillsauthoritativeFacilitative InterventionsRevision TypesAuthoritative/Facilitative Interventions
-
3.
نویسنده : MovahedFar، Solmaz ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛ Ameri، Alireza ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2022, Volume 12 - Number 3 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:Writing AbilityComputerattitudeEFL LearnerBased Dynamic Assessment
-
4.
نویسنده : Shirvani، Mojdeh ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛ نویسنده مسئول : Mohseni، Ahmad ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2022, Volume 12 - Number 1 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 111 تا 124 )
کلیدواژه ها:TaskEFL learnersBased InstructionSpeaking SkillFlipping learning
-
5.
نویسنده : Mostafavi، Sartoon ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛ نویسنده مسئول : Mohseni، Ahmad ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2021, Volume 11 - Number 3 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (28 صفحه - از 151 تا 178 )
کلیدواژه ها:ESPNeeds AnalysisLearning-centered approachTechnical English
-
6.
نویسنده : Mohammadi Darabad، Ali ؛ Mowlaie، Bahram ؛ Rostami Abusaeedi، Ali Asghar ؛ نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2021, Volume 10 - Number1 ، الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 1 تا 36 )
کلیدواژه ها:Speaking abilityperformance assessmentL1-based ElicitationUnitary Concept of Validity
-
7.
نویسنده : Mahmoudi، Maryam ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛ نویسنده مسئول : Rashtchi، Mojgan ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring & Summer 2021 - Number 30 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (31 صفحه - از 222 تا 252 )
کلیدواژه ها:Knowledge BaseDelphi studyPedagogical KnowledgeContent Knowledgein-service education and training (INSET)high school English teacherstechnological pedagogical
-
8.
نویسنده : Mahmoudi، Maryam ؛ Rashtchi، Mojgan ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2021, Volume 8 - Number 1 ، الف/ISC (24 صفحه - از 31 تا 54 )
کلیدواژه ها:English Language TeachersIn-Service Education and Training courses (INSET)Teachers’ knowledge baseMishra and Koehler’s model
-
9.
نویسنده : Nazerian، Samaneh ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛ Mohseni، Ahmad ؛
مجله:Applied Research on English Language»November 2020، Volume 9 - Number 4 ، الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 561 تا 584 )
کلیدواژه ها:sociocultural theoryscaffoldingwriting complexityIndividualized-ZPD-Based InstructionGroup-Wide-ZPD-Based Instruction
-
10.
نویسنده : Najjari، Rana ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛ نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2021, Volume 40 - Number 4 ، الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 163 تا 195 )
کلیدواژه ها:TPACKTPACK PerceptionsCALL literacyTPACK Workshop