Summer 2021, Volume 11 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : Yazdani Moghadam، Masoumeh ؛ Khoshsima، Houshang ؛ Beikian، Ali ؛ نویسنده مسئول : Ganji، Mansoor ؛
(18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:vocabulary developmentMachine TranslationphraseologyESP studentsGoogle Translate
-
نویسنده : Rabbani Yekta، Razieh ؛ نویسنده مسئول : Sarlak، Alireza ؛
(16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:Information Managementaudience designFace managementInterpreters’ performance
-
نویسنده : Ehterami، Elham ؛ نویسنده مسئول : Marzban، Amir ؛
(21 صفحه - از 35 تا 55 )
کلیدواژه ها:culturetranslation strategiesAlthusser’s Ideological State ApparatusesFarahzad’s Three-Dimensional Model of Translation CriticismTranscreation
-
نویسنده مسئول : Askari، Mohammad Iman ؛ نویسنده : Satariyan، Adnan ؛ Ranjbar، Mahsa ؛
(17 صفحه - از 57 تا 73 )
کلیدواژه ها:texterrorsGoogle Machine Translate (GMT)Translation Quality Assessment (TQA)
-
نویسنده : Pishadast، Azam ؛ Okati، Farideh ؛ نویسنده مسئول : Mojavezi، Ahmad ؛
(16 صفحه - از 75 تا 90 )
کلیدواژه ها:EFL studentsSpeaking abilityscaffoldingMetacognitive-based scaffoldingMotivational-based scaffolding
-
نویسنده : Samaee، Lotfollah ؛ Bavali، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Rassaei، Ehsan ؛
(18 صفحه - از 91 تا 108 )
کلیدواژه ها:Corrective FeedbackEFL learnersLearners’ Perceptionsoral productionExplicit FeedbackScaffolded FeedbackUse of articles
-
نویسنده : Ariarid، Zeinab ؛ نویسنده مسئول : Esfandiari، Rajab ؛
(22 صفحه - از 109 تا 130 )
کلیدواژه ها:Movecorpusiranian writersEnglish WritersGenre-Based Investigation
-
نویسنده : Peyvandi، Golnaz ؛ Siyyari، Masood ؛ نویسنده مسئول : Azarnoosh، Maryam ؛
(20 صفحه - از 131 تا 150 )
کلیدواژه ها:Autonomynegotiated syllabusESP learnerMix-methods
-
نویسنده : Mostafavi، Sartoon ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛ نویسنده مسئول : Mohseni، Ahmad ؛
(28 صفحه - از 151 تا 178 )
کلیدواژه ها:ESPNeeds AnalysisLearning-centered approachTechnical English
-
نویسنده : Jamalifar، Golnaz ؛ Tabatabaei، Omid ؛ Jafarigohar، Manoochehr ؛ نویسنده مسئول : Salehi، Hadi ؛
(13 صفحه - از 179 تا 191 )
کلیدواژه ها:Language Learning StrategiesWashbackEnglish Proficiency Test (EPT)
-
نویسنده : Hooman، Yalda ؛ Afraz، Shahram ؛ نویسنده مسئول : Rezvani، Reza ؛
(22 صفحه - از 193 تا 214 )
کلیدواژه ها:Academic AchievementAcademic self-efficacyAcademic Emotionspostmethod pedagogyAcademic self-esteemDynamic systems theory