Spring 2023, Volume 13 - Number 2 رتبه A+ (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : karimi، Mohadese ؛ نویسنده مسئول : Fatehi Rad، Neda ؛
(14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:PerceptionTranslationResearchTranslator
-
نویسنده : Abazari، Farzaneh ؛ Afraz، Shahram ؛ نویسنده مسئول : Ghonsooly، Behzad ؛
(8 صفحه - از 15 تا 22 )
کلیدواژه ها:language learningreflective teachinglearners’ language achievement
-
نویسنده : Nouri، Masoumeh ؛ Rajabi، Peyman ؛ نویسنده مسئول : Bayat، Abbas ؛
(16 صفحه - از 23 تا 38 )
کلیدواژه ها:Co-Constructed DiscoursePaired Oral AssessmentPaired TaskTest-Taker Speaking Ability
-
نویسنده : Farrahi Avval، Sahar ؛ Behin، Bahram ؛ نویسنده مسئول : Asadollahfam، Hassan ؛
(11 صفحه - از 39 تا 49 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersCFpersonality typesclass discussion
-
نویسنده : Kariminasab، Farhad ؛ Marzban، Amir ؛ نویسنده مسئول : Najafi Karimi، Shaban ؛
(15 صفحه - از 51 تا 65 )
کلیدواژه ها:trainingChallengesEnglish teachers
-
نویسنده : Omidi، Milad ؛ Mahmoudi، Keyvan ؛ نویسنده مسئول : Khalaji، Hamid Reza ؛
(14 صفحه - از 67 تا 80 )
کلیدواژه ها:grounded theoryindividual differencessecond language acquisitionUnique language acquisition device
-
نویسنده : Rafizade Tafti، Mohammad Reza ؛ Shafiee، Sajad ؛ نویسنده مسئول : Rahimi Esfahani، Fariba ؛
(12 صفحه - از 81 تا 92 )
کلیدواژه ها:Written corrective feedbackDynamic Assessmentwriting accuracyStatic AssessmentMicro-Macro Levels
-
نویسنده : Shabani، Hanane ؛ Mohseni، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Rahmanpanah، Hossein ؛
(13 صفحه - از 93 تا 105 )
کلیدواژه ها:Bloom’s Revised TaxonomyEnglish textbooksIranian senior high schools
-
نویسنده : Jafari، Sanaz ؛ Ketabi، Saeed ؛ نویسنده مسئول : Talebinejad، Mohammad Reza ؛
(15 صفحه - از 107 تا 121 )
کلیدواژه ها:Writing AbilityMetacognitive ScaffoldingMotivational ScaffoldingComputer-based scaffolding
-
نویسنده : Ghaffari، Maryam ؛ Bagheri، Mohammad Sadegh ؛ نویسنده مسئول : Riasati، Mohammad Javad ؛
(15 صفحه - از 123 تا 137 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL Teachersstudents’ achievementyears of experienceTeacher Effectiveness
-
نویسنده : Behboudi، Sakineh ؛ Amini Farsani، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Nazaribagha، Karim ؛
(12 صفحه - از 139 تا 150 )
کلیدواژه ها:ESPpluralismPluralistic CurriculumComputer Curriculum
-
نویسنده : Garavand، Nasrin ؛ Gowhary، Habib ؛ Welidi، Shahram ؛ نویسنده مسئول : Azizifar، Akbar ؛
(11 صفحه - از 151 تا 161 )
کلیدواژه ها:grammarEFL learnerslinguistic intelligencelearners’ performance
-
نویسنده مسئول : Ebrahimi، Sharareh ؛
(20 صفحه - از 163 تا 182 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersCFpersonality typesclass discussion
-
نویسنده مسئول : Bahremand، Alireza ؛ Zainodiny Mofrad، Esmail ؛ نویسنده : Atashdast، Mohammadreza ؛
(15 صفحه - از 183 تا 197 )
کلیدواژه ها:TranslationGenre AnalysisGenreMove
-
نویسنده : Etemadi، Seyed Hamed ؛ Baradaran، Abdollah ؛ نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam-Reza ؛
(11 صفحه - از 199 تا 209 )
کلیدواژه ها:Writing SkillinterventionDynamic AssessmentPsycho-dynamics
-
نویسنده : Jafarnezhad، Somayeh ؛ Sadegh Oghli، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Salmani، Bahloul ؛
(15 صفحه - از 211 تا 225 )
کلیدواژه ها:Critical Discourse Analysis (CDA)Conceptual metaphorSource DomainsCritical Metaphor Analysis (CMA)political articles
-
نویسنده : Ebrahimi، Zahra ؛ Rahimi، Forough ؛ نویسنده مسئول : Esfandiari، Mohammad Reza ؛
(15 صفحه - از 227 تا 241 )
کلیدواژه ها:StrategyOnomatopoeiaInterjectionSoundComic books
-
نویسنده : Sisiyan، Zohreh ؛ Afraz، Shahram ؛ نویسنده مسئول : Samimi، Fazlolah ؛
(12 صفحه - از 243 تا 254 )
کلیدواژه ها:Teacher's professionTeacher’s PerceptionMSA ModelTeacher's Passion
-
نویسنده مسئول : Molaei، Maliheh ؛ نویسنده : Sadati، Seyyed Shahabeddin ؛ Ojaghalizadeh، Shahin ؛
(11 صفحه - از 255 تا 265 )
کلیدواژه ها:postcolonialismEastern identityWestern ideology