Summer 2023, Volume 13 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : Fatemi، Mohammad Ali ؛ Mohajerpour، Mehrdad ؛ Khodabakhshzadeh، Hossein ؛ Motallebzadeh، Khalil ؛
(16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:Teacher EducationDynamic AssessmentProfessional developmentContinuing professional development
-
نویسنده : Farhadian، Nikoo ؛ Rezvani، Ehsan ؛ نویسنده مسئول : Heidari Tabrizi، Hossein ؛
(12 صفحه - از 17 تا 28 )
کلیدواژه ها:TaskReading-writingWriting ContentWriting Organization
-
نویسنده : Hashemi، Seyed Hashem ؛ Changizi، Ehsan ؛ نویسنده مسئول : Monshizadeh، Mojtaba ؛
(13 صفحه - از 29 تا 41 )
کلیدواژه ها:DiscoursesemanticsSemantic SpaceEmotional Burden of VerbsSemantic Distinction
-
نویسنده : Abkhoo، Fereshteh ؛ Salehi، Hadi ؛ Tabatabaei، Omid ؛ نویسنده مسئول : Baharlooie، Roya ؛
(12 صفحه - از 43 تا 54 )
کلیدواژه ها:strategy instructionWillingness to communicate strategyInteractive taskSelf-monitoring strategySelf-regulation strategy
-
نویسنده : Dehghanian، Arash ؛ Mazandarani، Omid ؛ Barani، Ghasem ؛ نویسنده مسئول : Seyyedrezaei، Seyyed Hassan ؛
(10 صفحه - از 55 تا 64 )
کلیدواژه ها:modelingImitationSocial Cognitive TheoryStylistic Imitation
-
نویسنده : Bazaei، Parisa ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛ نویسنده مسئول : Mowlaie، Bahram ؛
(17 صفحه - از 65 تا 81 )
کلیدواژه ها:critical thinkingCritical thinkingEFL Learners, Pragmatic Performance"Critical Thinking""EFL Learners"," Pragmatic Performance"
-
نویسنده : Moradi، Mojtaba ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛ نویسنده مسئول : Sahragard، Rahman ؛
(13 صفحه - از 83 تا 95 )
کلیدواژه ها:teachers’ beliefslanguage institutesUniversity teachers
-
نویسنده : Parvinnejad، Sorour ؛ Rahimi، Ramin ؛ نویسنده مسئول : Valipour، Valeh ؛
(14 صفحه - از 97 تا 110 )
کلیدواژه ها:critical thinkingreading comprehension skillsAnalysis and Conceptualization Strategies
-
نویسنده مسئول : Askari، Mohammad Iman ؛ نویسنده : Ranjbar، Mahsa ؛
(11 صفحه - از 111 تا 121 )
کلیدواژه ها:English Language Teaching (ELT)English as a foreign language (EFL)First Language (L1)Second Language (L2)Translanguaging
-
نویسنده : Karimi، Vahdat ؛ Shafie، Sajad ؛ نویسنده مسئول : Alipour، Mohammad ؛
(15 صفحه - از 123 تا 137 )
کلیدواژه ها:MotivationPerformanceMultimedia education
-
نویسنده : Mokhtarzadeh، Ladan ؛ Sharif، Negar ؛ نویسنده مسئول : Jannessari Ladani، Zahra ؛
(10 صفحه - از 139 تا 148 )
کلیدواژه ها:Affect StudyEmotional Narrative TheoryAttachment RelationsEmotional GeographyEmotional History
-
نویسنده : Niknaghsh، Hamid Reza ؛ نویسنده مسئول : Khodareza، Mohammad Reza ؛
(12 صفحه - از 149 تا 160 )
کلیدواژه ها:individual differencesEFL contextTeacher Educationidentity construction
-
نویسنده مسئول : Salehnejad، Leila ؛ نویسنده : Shekaramiz، Mansoore ؛ Veisi، Elkhas ؛ Majdinasab، Nastaran ؛
(11 صفحه - از 161 تا 171 )
کلیدواژه ها:agreementtenseAgrammatismInterpretable Features' Impairment Hypothesis
-
نویسنده : Behroozian، Raziyeh ؛ Ahangari، Saeide ؛ نویسنده مسئول : Ghafoori، Nasser ؛
(12 صفحه - از 173 تا 184 )
کلیدواژه ها:Communication strategiesStrategy TrainingperceptionsSpeaking strategiesteachabilityCommunication strategies, PerceptionsCommunication strategies, Perceptions
-
نویسنده : Esmaeili، Mina ؛ Ahour، Touran ؛ نویسنده مسئول : Seifoori، Zohreh ؛
(15 صفحه - از 185 تا 199 )
کلیدواژه ها:IRFclassroom discourseTeaching experiencereferential questionsInferential Questions
-
نویسنده : Eskandari، Shokoufeh ؛ Behnam، Biook ؛ Monsefi، Roya ؛ نویسنده مسئول : Ramazani، Abolfazl ؛
(17 صفحه - از 201 تا 217 )
کلیدواژه ها:Poetrycultureliteral translationParvin Etessami
-
نویسنده : Maleki، Roohollah ؛ Esfandiari، Rajab ؛ نویسنده مسئول : Malmir، Ali ؛
(17 صفحه - از 219 تا 235 )
کلیدواژه ها:challengePragmaticsPragmatic CompetenceAdvanced L2 learnerPragmatic task type
-
نویسنده : Golpaygani، Fatemeh ؛ Motiee، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Yaghoubi، Roya ؛
(9 صفحه - از 237 تا 245 )
کلیدواژه ها:FreedomDreamanimalsNatural WorldEcosphere
-
نویسنده : Khoshdel، Ehsan ؛ Yarahmadi، Mojgan ؛ نویسنده مسئول : AzizMohammadi، Fatemeh ؛
(10 صفحه - از 247 تا 256 )
کلیدواژه ها:phenomenologyHeideggerA Song of Ice and FireBeing and Time DaseinGeorge R. R. Martin
-
نویسنده : Darabi، Zohreh ؛ Mohseni، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Shangarffam، Nasim ؛
(13 صفحه - از 257 تا 269 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersAuthoritative InterventionFacilitative InterventionL2 Speaking Components