Summer 2024, Volume 14 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : Madhkhan، Mozhgan ؛ Tabatabaei، Omid ؛ Talebinejad، Mohammad Reza ؛ نویسنده مسئول : Salehi، Hadi ؛
(14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:EFL learnersmultiple intelligencevocabulary skillMIBAs
-
نویسنده : Cheraghpour، Zeinab ؛ Shafiee، Sajad ؛ نویسنده مسئول : Hosseinpour، Nafiseh ؛
(16 صفحه - از 15 تا 30 )
کلیدواژه ها:ComplexityAccuracyfluencyWriting SkillCollaborative writingGoogle Docs
-
نویسنده : Jafari، Fatemeh ؛ نویسنده مسئول : Rahiminezhad، Vida ؛
(16 صفحه - از 31 تا 46 )
کلیدواژه ها:Culture-specific itemsTranslation strategyVenuti’s Domestication/Foreignization Dichotomy
-
نویسنده : Badiozaman، Fatemeh ؛ Sharififar، Masoud ؛ Zand Rahimi، Mina ؛ نویسنده مسئول : Samani، Ebrahim ؛
(13 صفحه - از 47 تا 59 )
کلیدواژه ها:OnomatopoeiaSound symbolismtranslatorsComic bookssound effects
-
نویسنده : Moghaddasi-Hajiabad، Hajar ؛ Mall-Amiri، Behdokht ؛ نویسنده مسئول : Kolahi، Sholeh ؛
(16 صفحه - از 61 تا 76 )
کلیدواژه ها:sociocultural identityadolescenceidentity reconstructionEFL LearningStrategies questionnaire
-
نویسنده : Ashrafganjoe، Mohsen ؛ Elhambakhsh، Seyede Elham ؛ نویسنده مسئول : Rezai، Mohammad Javad ؛
(20 صفحه - از 77 تا 96 )
کلیدواژه ها:Teacher Feedbackwriting attitudesComputer-based feedbackL2 Writing SkillsGrammarly® Software
-
نویسنده : Bahramy Hidaji، Masoumeh ؛ Asadi، Nader ؛ نویسنده مسئول : Zoghi، Masoud ؛
(16 صفحه - از 97 تا 112 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersWork engagementJob resourcesJob demandsWork-Related Identity
-
effect of task complexity manipulation on efl learners’ use of transitional devices in writing tasks
نویسنده : Talaee، Touraj ؛ Aziz Malayeri، Faramarz ؛ نویسنده مسئول : Ahmadi، Hossein ؛
(14 صفحه - از 113 تا 126 )
کلیدواژه ها:writing taskstask complexitytransitional devicesPlanning Time
-
نویسنده : Rahimi Yeganeh، Morteza ؛ Marzban، Amir ؛ نویسنده مسئول : Najafi Karimi، Shaban ؛
(17 صفحه - از 127 تا 143 )
کلیدواژه ها:Writing Abilityinstructionintermediate EFL learnersformulaic language
-
نویسنده : Omidi، Milad ؛ Mahmoudi، Keyvan ؛ نویسنده مسئول : Khalaji، Hamid Reza ؛
(10 صفحه - از 145 تا 154 )
کلیدواژه ها:Qualitative StudySLAPsychological problemsthe ULAD
-
نویسنده مسئول : Mozaheb، Mohammad Amin ؛ نویسنده : Salami، Ali ؛ Ghajarieh، Amir ؛ Jafari، Sara ؛
(14 صفحه - از 155 تا 168 )
کلیدواژه ها:translation strategiesAudiovisual translationslangNeural Machine Translation (NMT)
-
نویسنده : Moradi Koochi، Afshin ؛ Shafiee، Sajad ؛ نویسنده مسئول : Rahimi Esfahani، Fariba ؛
(10 صفحه - از 169 تا 178 )
کلیدواژه ها:Writing SkillMotivationcompetency-based approach
-
نویسنده : Sabzevari، Marzieh ؛ Tajadini، Masoud ؛ نویسنده مسئول : Fatehi Rad، Neda ؛
(11 صفحه - از 179 تا 189 )
کلیدواژه ها:Speaking Skilllistening skillScaffolding StrategiesOn-Line LearningReciprocal Strategies
-
نویسنده : Shahhoseini، Hajar ؛ Yazdani، Saeed ؛ Behrouzi، Mohammad ؛ Molaei، Akbar ؛ نویسنده مسئول : Rezvani، Reza ؛
(14 صفحه - از 191 تا 204 )
کلیدواژه ها:cohesionEFL learnersThink AloudLinking wordsTransition problems
-
نویسنده : Omer Mohammad Amin Padar، Hunar ؛ Mirzapour، Fateme ؛ نویسنده مسئول : Nabifar، Nesa ؛
(13 صفحه - از 205 تا 217 )
کلیدواژه ها:WritingEFL learnersCognitive strategiesgraphic organizers
-
نویسنده : Rahimzadeh، Farzaneh ؛ Rezaei Golandouz، Ghafour ؛ نویسنده مسئول : Mohseni، Ahmad ؛
(23 صفحه - از 219 تا 241 )
کلیدواژه ها:AssessmentConfirmatory Factor AnalysisQuantitative studyTeacher’s knowledgeIntegrated Knowledge Questionnaire
-
نویسنده : Abed، Behnaz ؛ Azizmohammadi، Fatemeh ؛ نویسنده مسئول : Borzabadi Farahani، Hoajtollah ؛
(17 صفحه - از 243 تا 259 )
کلیدواژه ها:GlobalizationDon DeLillocultureIdentitiesFalling ManWhite Noise-MaoGramsci's theories
-
نویسنده مسئول : Karimzadeh Naghshineh، Roghayeh ؛
(11 صفحه - از 261 تا 271 )
کلیدواژه ها:LiteraturearchetypemythEpic
-
نویسنده مسئول : Esfandiari، Rajab ؛ نویسنده : Ahmadi، Mohammad ؛
(15 صفحه - از 273 تا 287 )
کلیدواژه ها:developmentSophisticationquality of writingComplexity Measures