Mazandarani، Omid/ 10 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 9 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 10 |
-
1.
نویسنده : Dehghanian، Arash ؛ Seyyedrezaei، Seyyed Hassan ؛ Mazandarani، Omid ؛ Barani، Ghasem ؛
مجله:Journal of New Trends in English Language Learning»Autumn 2023, Volume 2 - Number 3 (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:modelingImitationSocial Learning TheoryStylistic ImitationGrammar- based Stylistic Imitation
-
2.
نویسنده : Arabahmadi، Saemeh ؛ Seyyedrezaei، Seyyed Hassan ؛ Seyyedrezaei، Zari Sadat ؛ نویسنده مسئول : Mazandarani، Omid ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Autumn 2023 - Number 26 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 638 تا 661 )
کلیدواژه ها:EFLTeacher Educationstudent teacherTeacher AgencyPre-Service Teacher Agency
-
3.
نویسنده : Dehghanian، Arash ؛ Mazandarani، Omid ؛ Barani، Ghasem ؛ نویسنده مسئول : Seyyedrezaei، Seyyed Hassan ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2023, Volume 13 - Number 3 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (10 صفحه - از 55 تا 64 )
کلیدواژه ها:modelingImitationSocial Cognitive TheoryStylistic Imitation
-
4.
نویسنده : Arabahmadi، Saemeh ؛ Seyyedrezaei، Seyyed Hassan ؛ Seyyedrezaie، Zari Sadat ؛ نویسنده مسئول : Mazandarani، Omid ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Winter and Spring 2023 ,Volume 11 - Number 1 ، الف (وزارت علوم (24 صفحه - از 161 تا 184 )
کلیدواژه ها:بدو خدمتعاملیتدانشجو معلمدانشگاه فرهنگیانمدل اکولوژیکpre-serviceagencyTeacher Educationstudent teacherFarhangian University
-
5.
نویسنده : Ghelichli، Yahya ؛ Mazandarani، Omid ؛ Mazandarani، Omid ؛ نویسنده مسئول : Seyyedrezaei، Seyyed Hassan ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2022, Volume 9 - Number 1 ، الف/ISC (22 صفحه - از 179 تا 200 )
کلیدواژه ها:self-regulationStructural Equation Modeling (SEM)Dimensions of engagementmotivated language learning
-
6.
نویسنده : Shahmoradi، Arezou ؛ Mazandarani، Omid ؛ Barani، Ghasem ؛ نویسنده مسئول : Ghonsooly، Behzad ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter and Spring 2022 - Number 29 ، ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 198 تا 213 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionEthical ChallengesLearning Management System (LMS)
-
7.
نویسنده : Shakki، Farzaneh ؛ Naeini، Jila ؛ Mazandarani، Omid ؛ Derakhshan، Ali ؛
مجله:Applied Research on English Language»July 2021، Volume 10 - Number 3 ، الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 77 تا 104 )
کلیدواژه ها:speech actPragmaticsmeta-analysisApologyinstruction
-
8.
نویسنده : Moazzeni Limoudehi، Maryam ؛ Ghonsooly، Behzad ؛ Naeini، Jila ؛ نویسنده مسئول : Mazandarani، Omid ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring & Summer 2021 - Number 30 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (23 صفحه - از 24 تا 46 )
کلیدواژه ها:Error analysisbilingual TurkmensL1 interferencemonolingual Persianswritten grammatical errors
-
9.
نویسنده : Moazzeni Limoudehi، Maryam ؛ Ghonsooly، Behzad ؛ Naeini، Jila ؛ نویسنده مسئول : Mazandarani، Omid ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2020, Volume 9 - Number 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 245 تا 284 )
کلیدواژه ها:BilingualCorrective Feedbackgrammatical errorsEFL WritingMetalinguistic
-
10.
نویسنده : Rahnama، Mobina ؛ Ahmadi، Alireza ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛ Mazandarani، Omid ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2020, Volume 7 - Number 1 ، الف/ISC (27 صفحه - از 105 تا 131 )
کلیدواژه ها:ComplexityAccuracyOral PerformanceOral Feedback Modes