Winter 2022, Volume 9 - Number 1 رتبه الف
-
نویسنده مسئول : Tabatabaei، Fatemeh Sadat ؛ نویسنده : Khany، Reza ؛ Aliakbari، Mohammad ؛
(28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:Teacher Educationstudent-teachersProfessional self-imageDesired selvesFeared selves
-
نویسنده مسئول : Zolghadri، Mandana ؛ نویسنده : Jafarpour Mamaghani، Homa ؛
(23 صفحه - از 29 تا 51 )
کلیدواژه ها:Professional developmentTeacher ReflectionInstructional objectivesTeaching ineffectivenessThinking for lesson planning
-
نویسنده مسئول : Karimi، Fatemeh ؛ نویسنده : Chalak، Azizeh ؛
(20 صفحه - از 53 تا 72 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersVocabulary PreparationBottom-up pre-listeningContent-related supportTop-down pre-listening
-
نویسنده : Ahmadi Mahjoub، Adib ؛ نویسنده مسئول : Taghizadeh، Mahboubeh ؛
(23 صفحه - از 73 تا 95 )
کلیدواژه ها:SatisfactionOnline LearningreadinessBarriers. Online motivation
-
نویسنده : Ajideh، Parviz ؛ Zohrabi، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Jahanbakhsh، Akbar A ؛
(27 صفحه - از 97 تا 123 )
کلیدواژه ها:path analysisquantitative researchIranian Authors' PerceptionStudy Quality
-
نویسنده : Arabloo، Parisa ؛ Rouhi، Afsar ؛ Khodabandeh، Farzaneh ؛ نویسنده مسئول : Hemmati، Fatemeh ؛
(26 صفحه - از 125 تا 150 )
کلیدواژه ها:Language educationproblem solvingCnitical ThinkingProject -based LeamingTechnology-aided
-
نویسنده : Maghsoudi، Najmeh ؛ Naeimi، Amin ؛ نویسنده مسئول : Golshan، Mohammad ؛
(26 صفحه - از 151 تا 176 )
کلیدواژه ها:Writing AbilitySelf-efficacyDigital Multimodal Composition
-
نویسنده : Ghelichli، Yahya ؛ Mazandarani، Omid ؛ Mazandarani، Omid ؛ نویسنده مسئول : Seyyedrezaei، Seyyed Hassan ؛
(22 صفحه - از 179 تا 200 )
کلیدواژه ها:self-regulationStructural Equation Modeling (SEM)Dimensions of engagementmotivated language learning