Spring 2023, Volume10 - Number 2 رتبه الف
-
نویسنده مسئول : Mohammad Hosseinpur، Rasoul ؛ نویسنده : Parsaeian، Zahra ؛
(25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:AccuracyfluencyOnline informal learningMicrogenetic approach
-
نویسنده : Rakhshan، Amir ؛ نویسنده مسئول : Fathi، Sajjad ؛
(18 صفحه - از 27 تا 44 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionSelf-relianceCollaborative Assessmentskill developmentStudents’ Reliance
-
نویسنده مسئول : Rahmani، Narges ؛ نویسنده : Maleki، Ataollah ؛
(23 صفحه - از 45 تا 67 )
کلیدواژه ها:vocabulary learningSemantic elaborationLevels of Processing (LOP) TheoryStructural ElaborationTransfer Appropriate Processing (TAP) theory
-
نویسنده : Mirzaei Shojakhanlou، Meisam ؛ نویسنده مسئول : Saeedian، Abdulbaset ؛
(22 صفحه - از 69 تا 90 )
کلیدواژه ها:Corrective FeedbackTeacher CognitionNovice Teacherstask-based teacher education
-
نویسنده مسئول : Yousofi، Nouroddin ؛ نویسنده : Bashiri، Saba ؛
(27 صفحه - از 91 تا 117 )
کلیدواژه ها:mobile learningEFL learnerswriting proficiencyflipped learning
-
نویسنده : Hadj Seyed Hossein Khani Taher Kermani، Zahra Sadat ؛ Jalali، Valeh ؛ نویسنده مسئول : Fatehi Rad، Neda ؛
(23 صفحه - از 119 تا 141 )
کلیدواژه ها:self-regulationStrategy-based instructionflipped classroomKeywords: Metacognitive Awareness Raising