Autumn 2021, Volume8 - Number 4 رتبه الف
-
نویسنده مسئول : Bekteshi، Edita ؛ نویسنده : Shala، Melihate ؛ Xhaferi، Brikena ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:CollaborationEngineering studentsCLILPaired Teaching
-
نویسنده : Sheikhipour، Anahita ؛ Roohani، Ali ؛ نویسنده مسئول : Hashemian، Mahmood ؛
(31 صفحه - از 21 تا 51 )
کلیدواژه ها:ComplexityAccuracydigital nativesand Fluency (CAF)Flipped vs. Traditional Classrooms
-
نویسنده : Abbaspour، Ehsan ؛ Maftoon، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Atai، Mahmood Reza ؛
(32 صفحه - از 53 تا 84 )
کلیدواژه ها:sociocultural theoryWritten corrective feedbacksecond language writingscaffoldingZone of Proximal Development
-
نویسنده : Shooli، Elham ؛ Sepehri، Mehrdad ؛ نویسنده مسئول : Rahimi Esfahani، Fariba ؛
(25 صفحه - از 85 تا 109 )
کلیدواژه ها:Active LearningMacroflipped learningwriting subskillsconventional learningmicro subskillsmacro/ micro subskills
-
نویسنده مسئول : Jafarigohar، Manoochehr ؛ نویسنده : Rouhi، Afsar ؛ Rahimi Kazerooni، Shirin ؛
(26 صفحه - از 111 تا 136 )
کلیدواژه ها:interactional competenceTask Typepaired speaking tasks
-
نویسنده : Soozandehfar، Seyyed Mohammad Ali ؛
(22 صفحه - از 137 تا 158 )
کلیدواژه ها:EFLNeoliberalismpedagogyPositive psychologyEudaimonic
-
نویسنده : Mousavi، Maryam ؛ Ahangari، Saeideh ؛ نویسنده مسئول : Zarei، Abbas Ali ؛
(24 صفحه - از 159 تا 182 )
کلیدواژه ها:Idiomsinvolvement loadform-focused tasksmeaning-focused tasks
-
نویسنده : Mousavi، Mahdis ؛ Kordi Tamandani، Khaled ؛ نویسنده مسئول : Ganji، Mansoor ؛
(23 صفحه - از 183 تا 205 )
کلیدواژه ها:TextbookGeneral EnglishEvaluationIranian EFL learnersActive skills for Reading