December 2020, Volume 9 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Rashidi، Nasser ؛ نویسنده : Naami، Amir ؛
(26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:sociocultural theoryCommunicated thinkingdialogic thinkingSCOBA
-
نویسنده مسئول : Ghadyani، Fariba ؛ نویسنده : Afzali، Katayoon ؛ Tahririan، Mohammad Hassan ؛
(32 صفحه - از 27 تا 58 )
کلیدواژه ها:grounded theorySecond language teachingmeasurement scaleKeywords: HopeEFL teaching
-
نویسنده مسئول : Meihami، Hussein ؛
(30 صفحه - از 59 تا 88 )
کلیدواژه ها:applied linguisticsresearch orientationresearch methodologyJournals
-
نویسنده مسئول : Keivanpanah، Shiva ؛ نویسنده : Khakbaz، Nafiseh ؛
(31 صفحه - از 89 تا 119 )
کلیدواژه ها:Argumentative writingvoiceacademic IELTS task 2instructing voice
-
نویسنده : Abedi، Mahsa ؛ Kowsary، Mohammad Ali ؛ نویسنده مسئول : Vosoughi، Marjan ؛
(33 صفحه - از 121 تا 153 )
کلیدواژه ها:Identityparental involvementImposed SelfPublic SelfRelational ContextImposed Self/IdentityPublic Self/Identity
-
نویسنده مسئول : Bagheri Nevisi، Reza ؛ نویسنده : Moghadasi، Alireza ؛
(30 صفحه - از 155 تا 184 )
کلیدواژه ها:Pragmatic AwarenessrepresentativesProspect and Vision seriesInformativesDirectives
-
نویسنده : Karimi Alavijeh، Khadijeh ؛
(33 صفحه - از 185 تا 217 )
کلیدواژه ها:Error analysisSecondforeign language acquisitionheadless relative clausemarkedness differential hypothesissecond/foreign language acquisition
-
نویسنده : Moazzeni Limoudehi، Maryam ؛ Ghonsooly، Behzad ؛ Naeini، Jila ؛ نویسنده مسئول : Mazandarani، Omid ؛
(40 صفحه - از 245 تا 284 )
کلیدواژه ها:BilingualCorrective Feedbackgrammatical errorsEFL WritingMetalinguistic
-
نویسنده : Gordani، Yahya ؛ Arjmandi، Masoumeh ؛ Taghipour Bazargani، Davood ؛ نویسنده مسئول : Saharkhiz Arabani، Arash ؛
(25 صفحه - از 285 تا 309 )
کلیدواژه ها:secondary schoolPerceived organizational supportEFL TeachersQuality of work lifeand social exchange
-
نویسنده : Dehqan، Mahmood ؛ Asadian Sorkhi، Seyyedeh Raheleh ؛
(29 صفحه - از 347 تا 375 )
کلیدواژه ها:Assessment literacyAssessment knowledgeIn-service Teacherspre-servicepre-service/ in-service teachers