کلیدواژه English Language Teachers / (15 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : کربلایی کامران، سعیده ؛ نویسنده : محمدحسنی، نسرین ؛ مهدوی نسب، یوسف ؛
مجله:چشم انداز برنامه درسی و آموزش»بهار 1403 - شماره 9 (13 صفحه - از 69 تا 81 )
کلیدواژه ها:یادگیری تلفیقیکاربرد تکنولوژیمعلمان زبان
-
2.
نویسنده : Tabatabai Kalajahi، Seyed Reza ؛ Yarmohammadzadeh، Peyman ؛ نویسنده مسئول : Ghasemzadeh Alishahi، Abolfazl ؛
مجله:Educational Sociology»September 2023 - Number 29 ، ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 108 تا 120 )
کلیدواژه ها:Media literacyEnglish Language TeachersCompetency Developmentprovision of educational equipmentlearners' participation in the educational structure
-
3.
نویسنده مسئول : Mostafaei Alaei، Mahnaz ؛ نویسنده : Forough Ameri، Amirhamid ؛
مجله:Language Horizons»Autumn 2022, Volume 6 - Number 3 ، الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 87 تا 114 )
کلیدواژه ها:Confirmatory Factor AnalysisEnglish Language TeachersCross-Cultural studyEnglish language learnersteachers’ (dis)respect for learners
-
4.
نویسنده : Aghajanzadeh Kiasi، Ghasem ؛
مجله:International Journal of Research in English Education»June 2022, Volume 7 - Number 2 (28 صفحه - از 22 تا 49 )
کلیدواژه ها:Exploratory Factor AnalysisTeacher EducationPrincipal components analysisEnglish Language Teacherspedagogical competencePedagogical competence, English language teachers, teacher education, exploratory factor analysis, principal components analysis
-
5.
نویسنده : Yasaei، Hasti ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2022, Volume 41 - Number 1 ، الف (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 175 تا 212 )
کلیدواژه ها:NarrativeProfessional developmentEnglish Language TeachersTeacher autonomyself-directed professional development
-
6.
نویسنده : Mahmoudi، Maryam ؛ Rashtchi، Mojgan ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2021, Volume 8 - Number 1 ، الف/ISC (24 صفحه - از 31 تا 54 )
کلیدواژه ها:English Language TeachersIn-Service Education and Training courses (INSET)Teachers’ knowledge baseMishra and Koehler’s model
-
7.
نویسنده مسئول : Rostami، Farzad ؛ نویسنده : Moradi، Musa ؛ Yousefi، Mohammad Hossein ؛
مجله:new advances in English Language Teaching and Applied Linguistics»Winter and Spring 2021 - Number 5 (16 صفحه - از 478 تا 493 )
کلیدواژه ها:English Language TeachersTeaching Qualitylearners’ attitudesMixed-method study
-
8.
نویسنده مسئول : Ghiaei، Sepideh ؛ نویسنده : Abedini، Farahnaz ؛
مجله:studies in learning and teaching English»December 2020, Volume9 - Number 18 ، C (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 125 تا 144 )
کلیدواژه ها:AutonomyCreativityEnglishlanguageteachers
-
9.
نویسنده : Nasr، Mohammadreza ؛ Sadighi، Firooz ؛ نویسنده مسئول : Bagheri، Mohammadsadegh ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Summer 2020 - Number 29 ، B (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 75 تا 90 )
کلیدواژه ها:genderscaffoldingmonitoringEnglish Language TeachersAssessment for Learningclass size
-
10.
نویسنده مسئول : Rajabi، Mojtaba ؛ نویسنده : Ghezelsefloo، Mehdi ؛
مجله:English for Academic Purposes»Winter 2020, Volume 9 - Number 1 ، ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 95 تا 114 )
کلیدواژه ها:job stressSelf-compassionEnglish Language TeachersJob-related Affective Well-being
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)