Khatib، Mohammad/ 35 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 30 |
میان رشته ای 2 |
روانشناسی 2 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 33 |
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 15 |
ب 8 |
الف 4 |
بین المللی 1 |
علمی-ترویجی 1 |
-
11.
نویسنده : Hassani، Vahid ؛ Khatib، Mohammad ؛ Yazdani Moghaddam، Massoud ؛
مجله:Applied Research on English Language»January 2020، Volume 9 - Number 1 ، الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 687 تا 714 )
کلیدواژه ها:Language Teacher EducationKARDSTeacher Professional Identity.
-
12.
نویسنده : Abbasi Talabari، Fattaneh ؛ Khatib، Mohammad ؛
مجله:Applied Research on English Language»4 November 2019، Volume 8 - Number ، الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 585 تا 612 )
-
13.
نویسنده : Saeedehghan، Reza ؛ Khatib، Ph.D Mohammad ؛ Ghaemi، Ph.D Farid ؛
مجله:Iranian Journal of Learning and Memory»Summer 2019, Volume 2 - Number 6 ، ب (وزارت علوم (11 صفحه - از 7 تا 17 )
کلیدواژه ها:Memoryself-purificationFormulaic Sequencesparticle phrasesgenerated contextsspoken accuracy
-
14.
نویسنده : Hassani، Vahid ؛ Khatib، Mohammad ؛ Yazdani Moghaddam، Massood ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter & Spring 2019 - Number 23 ، ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 127 تا 156 )
کلیدواژه ها:Teacher EducationSeeingknowingAnalyzingRecognizingdoingTeacher Professional IdentityTeacher Professional IdentitydoingRecognizingAnalyzingknowingSeeingTeacher Education
-
15.
نویسنده : Mellati، Mojdeh ؛ Faghih، Esmail ؛ Khatib، Mohammad ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Spring 2019, Volume 8 - Number 2 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:Needs AnalysisESP course bookManipulative transliteration
-
16.
نویسنده : Khatib، Mohammad ؛ Vaezi، Muhammad Nasser ؛ نویسنده مسئول : Najjarbaghseyah، Rasool ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2018, Volume 10 - Issue 2 ISC (30 صفحه - از 119 تا 148 )
کلیدواژه ها:Corrective FeedbackRecastLearning Stylesmetalinguistic feedbackField-Dependency
-
17.
نویسنده مسئول : Khatib، Mohammad ؛ نویسنده : Dehghankar، Ayoub ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2018, Volume 7 - Number 2 ISC (27 صفحه - از 1 تا 27 )
کلیدواژه ها:English for specific purposestask based language teachingProductive skills
-
18.
نویسنده : Khatib، Mohammad ؛ Abbasi Talabari، Fattaneh ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2018, Volume 21 - Number 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (43 صفحه - از 89 تا 131 )
کلیدواژه ها:IdentitycultureIranian cultural identity
-
19.
نویسنده : Khatib، Mohammad ؛ Nasser Vaezi، Muhammad ؛
مجله:Applied Research on English Language»Fall 2017, Volume 6 - Number 4 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 473 تا 498 )
کلیدواژه ها:Corrective FeedbackRecastExplicit correctionRepetitionMetalinguistic ClueCorrective Feedback Literacy
-
20.
نویسنده : Khatib، Mohammad ؛ Ashoori Tootkaboni، Arezoo ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer & Autumn 2017 - Number 20 ، الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 109 تا 134 )
کلیدواژه ها:English as a foreign language (EFL)Communicative Language Teaching (CLT)Learners' beliefsquestionnaire development and validationEFLIranCLTIranianLearner