Winter and Spring 2024, Volume 18 - Number 1
-
نویسنده : Salimi، Effat ؛ نویسنده مسئول : Rashidi، Naser ؛
(33 صفحه - از 25 تا 57 )
کلیدواژه ها:EFL contextlearners’ motivationTeachers' PerceptionKARDS modelL2MSS model
-
نویسنده مسئول : Shooshtari، Zohre G ؛ نویسنده : Bavizade، Khalil ؛ Jalilifar، Alireza ؛
(39 صفحه - از 59 تا 97 )
کلیدواژه ها:Retentionoral corrective feedbackComputer-mediated communicationFeedback Timing
-
نویسنده : Zarei، Pedram ؛ نویسنده مسئول : Dobakhti، Leila ؛
(28 صفحه - از 99 تا 126 )
کلیدواژه ها:Critical Pedagogyinstitutional identityprofessional identityEFL teacher
-
نویسنده : Elmahdi، Omer Elsheikh Hago ؛ Othman، Khalid Abdurrahman JabIR ؛ نویسنده مسئول : AbdAlgane، Mohammed ؛
(32 صفحه - از 127 تا 158 )
کلیدواژه ها:StrategiesAssessmentMotivationInclusionClassroom Participation
-
نویسنده مسئول : Erdem Coşgun، Gamze ؛
(18 صفحه - از 159 تا 176 )
کلیدواژه ها:Online TeachingReading and writing skillsPre-service English Teachersmicro teaching
-
نویسنده مسئول : Dessalew، Abebaw ؛ نویسنده : Mohammed، Nuru ؛
(34 صفحه - از 177 تا 210 )
کلیدواژه ها:VocabularyStrategy Trainingdepth of vocabulary knowledgeBreadth of Vocabulary Knowledge
-
نویسنده مسئول : Chiang، Juiching ؛
(12 صفحه - از 211 تا 222 )
کلیدواژه ها:English grammarverb tenseGPTgrammar proficiency
-
نویسنده : Talebzadeh، Nahid ؛ Robatjazi، Mohamadali ؛ Barabadi، Elyas ؛ نویسنده مسئول : Ghorbani، Mohammad Reza ؛
(34 صفحه - از 223 تا 256 )
کلیدواژه ها:Exploratory Factor AnalysisOpportunitiesthreatsstrengthsweaknessesEFL Curriculum
-
نویسنده : Monfared، Abbas ؛ نویسنده مسئول : Najjar، Rasool ؛
(26 صفحه - از 257 تا 282 )
کلیدواژه ها:Intercultural CommunicationTeacher Educationworld EnglishesEilteacher beliefs
-
نویسنده مسئول : Alehegn، Addisu ؛ نویسنده : Yigzaw، Abiy ؛ Shifere، Kassie ؛
(23 صفحه - از 317 تا 339 )
کلیدواژه ها:modelingwriting proficiencyreciprocal teachingMeta-Cognitive Strategies