Summer and Fall 2023, Volume 17 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Dashtestani، Reza ؛ نویسنده : Mohamadi، Ahmad ؛
(37 صفحه - از 1 تا 37 )
کلیدواژه ها:competenceTEFLConstraintsteacher educatorsResearch prioritiesCALL ResearchCALL Researchers
-
نویسنده : Boojari، Aida ؛ Weisi، Hiwa ؛ نویسنده مسئول : Moradkhani، Shahab ؛
(30 صفحه - از 39 تا 68 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersFarhangian Universitylanguage institutesTeacher Education Programs
-
نویسنده : Mozafarianpour، Azadeh ؛ Tajik، Leila ؛ Izanloo، Balal ؛ نویسنده مسئول : Marandi، Seyyedeh Susan ؛
(34 صفحه - از 69 تا 102 )
کلیدواژه ها:high school studentsInterpersonal trustEnglish teachersTrustworthinessStudent Trust in Teacher Questionnaire
-
نویسنده : Faraji، Mohammad Naser ؛ Moelaie، Bahram ؛ Rahmanpanah، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Dowlatabadi، Hamid Reza ؛
(32 صفحه - از 103 تا 134 )
کلیدواژه ها:ESPNeeds AnalysisSocial SciencesESP studentsESP instructors
-
نویسنده : Hemmati، Ali ؛ نویسنده مسئول : Validi، Mahmood ؛
(33 صفحه - از 135 تا 167 )
کلیدواژه ها:Academic writingMA thesesAppraisal ModelEngagement Resources
-
نویسنده : Zha، Zhewei ؛ نویسنده مسئول : Greenier، Vincent ؛
(43 صفحه - از 169 تا 211 )
کلیدواژه ها:cultureCreativityEnglish as a foreign languageCulturally-situated learning
-
نویسنده : Mahshanian، Amir ؛ Moinzadeh، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Shahnazari، Mohammadtaghi ؛
(38 صفحه - از 213 تا 250 )
کلیدواژه ها:Working MemoryWord RecognitionL2 readinglower-level processing
-
نویسنده مسئول : Salehpour، Gholamreza ؛ نویسنده : Hashemian، Mahmood ؛ Roohani، Ali ؛
(35 صفحه - از 251 تا 285 )
کلیدواژه ها:ELTPerceptionParadigm ShiftEilGlobal EnglishLanguage Variation
-
نویسنده : Jalili Kia، Maryam ؛ Soodmand Afshar، Hassan ؛ Ghapanchi، Zargham ؛ نویسنده مسئول : Ghonsooly، Behzad ؛
(38 صفحه - از 287 تا 324 )
کلیدواژه ها:attituderesearch methodology courseResearch Approach PreferencePh. D. Candidates of TEFL
-
نویسنده مسئول : Bagheri Nevisi، Reza ؛ نویسنده : Modarresi، Mohammad Hasan ؛
(36 صفحه - از 325 تا 360 )
کلیدواژه ها:vocabulary knowledgeReceptive knowledgeProductive knowledgeConcrete WordsAbstract WordsAudiovisual input
-
نویسنده مسئول : Sourani، Maha ؛ نویسنده : AbdulFattah، Faisal ؛ Sayer، Inaad ؛
(29 صفحه - از 361 تا 389 )
کلیدواژه ها:EFLeducationArab WorldGrammatical competenceCommunicative approach