Sotoudehnama، Elaheh/ 19 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 17 |
علوم تربیتی 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 19 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 10 |
ب 2 |
الف 2 |
بین المللی 1 |
ج 1 |
-
1.
نویسنده : Seyyedabadi، Samaneh ؛ Rostami، Reza ؛ Sotoudehnama، Elaheh ؛ نویسنده مسئول : Nafissi، Zohreh ؛
مجله:جستارهای زبانی»November & December 2022, Volume 13 - Number 5 ، بین المللی (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 641 تا 671 )
کلیدواژه ها:Thematic AnalysisComputerized cognitive trainingcovid-19
-
2.
نویسنده : Hasanzadeh، Saba ؛ Parsaiyan، Seyyedeh Fahimeh ؛ نویسنده مسئول : Sotoudehnama، Elaheh ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Spring 2021, Volume 8 - Number 2 ، الف/ISC (28 صفحه - از 117 تا 144 )
کلیدواژه ها:Home Culture AttachmentCulture؛ .English as a Foreign Language Language and Culture
-
3.
نویسنده : Nami، Fatemeh ؛ Marandi، Seyedeh Susan ؛ Sotoudehnama، Elahe ؛
مجله:Iranian Distance Education Journal»Spring 2020, Volume 2 - Number 2 (11 صفحه - از 27 تا 37 )
کلیدواژه ها:EFLcollaborative learningblended learningCALL teacher education
-
4.
نویسنده : Teimournezhad، Shohreh ؛ Marandi، S.Susan ؛ نویسنده مسئول : Sotoudehnama، Elaheh ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter& Spring 2020 - Number 25 ، ج (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 289 تا 321 )
کلیدواژه ها:Accuracyfluencylexical complexitySyntactic complexityJournal writingBlog-writing
-
5.
نویسنده : Sotoudehnama، Elaheh ؛ Ahmadi، Marie ؛ Asadi Zarmehri، Maryam ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2020, Volume 38 - Number 4 ، ب (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 165 تا 203 )
کلیدواژه ها:VocabularyThemeNarrow Reading
-
6.
نویسنده مسئول : Nafissi، Zohreh ؛ نویسنده : Karimi، Farnoosh ؛ Sotoudehnama، Elaheh ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2019, Volume 22 - Number 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 71 تا 109 )
کلیدواژه ها:project based learningCulturally oriented textsL1 Culture
-
7.
نویسنده : Rahimpour، Sepideh ؛ Sotoudehnama، Elaheh ؛ Sasani، Farhad ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2018,Volume 9 - Issue 2 ، الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 74 تا 100 )
کلیدواژه ها:Critical Discourse Analysis (CDA)Teacher EducationApplied Linguistics Research ArticlesQualitative ResearchersResearcher Identity
-
8.
نویسنده : Hemmati، Fatemeh ؛ Sotoudehnama، Elaheh ؛ Morshedian، Mahboobeh ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2018, Volume 5 - Number 4 ISC (24 صفحه - از 139 تا 162 )
کلیدواژه ها:RegulationLanguage Proficiencyself-purificationMotivation for EFL ReadingRegulated Learning (SRL)Zimmerman and Moylan‘s SRL Mode
-
9.
نویسنده : Pourjamal Ghouyjagh، Hakimeh ؛ Faghih، Esmail ؛ نویسنده مسئول : Sotoudehnama، Elaheh ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2017, Volume 6 - Number 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 47 تا 70 )
کلیدواژه ها:Teaching experienceself-assessment (SA)instructional effectivenessstudent assessment of instructional effectiveness
-
10.
نویسنده : Sotoudehnama، Elaheh ؛ Hashamdar، Maryam ؛
مجله:Applied Research on English Language»Summer & Autumn 2016, Volume 5 - Nember 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 211 تا 236 )
کلیدواژه ها:Free DiscussionOral presentationLanguage Learners’ PerceptionSpeaking Language ProficiencyEFLEFL