جنتی فر، حسین/ 7 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
میان رشته ای 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
مدیریت 2 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 2 |
ملی 1 |
ج 1 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده : یعقوب پور، مریم ؛ جنتی فر، حسین ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ نویسنده مسئول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1403، دوره شانزدهم - شماره 3 ، الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 598 تا 617 )
کلیدواژه ها:مدل تعالیبازاریابی دیجیتالیروش دادهبنیادبانکداری تجاری
-
2.
نویسنده : جنتی فر، حسین ؛ اکبری، وحیدرضا ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی ، ملی (12 صفحه - از 144 تا 155 )
کلیدواژه ها:عملکردسرعت تولیداقدامات ناباقدامات کیفیتتناسب تولید
-
3.
نویسنده : بلاغت نیا، نفیسه ؛ شیرازی، حسین ؛ جنتی فر، حسین ؛ نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار 1402 - شماره 74 ، ج (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 19 تا 49 )
کلیدواژه ها:پیامدبازاریابی دیجیتالکسب و کارهای نوپامدل بازاریابیپیشآیند
-
4.
نویسنده مسئول : جنتی فر، حسین ؛ نویسنده : بختیاری، مسعود ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1399 - شماره 21 ، الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 211 تا 240 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشتدوین دانشخلق دانشرفاه کارکنانحفظ و نگهداری دانششرکت پخش سراسری بانی چاو ایرانیان
-
5.
نویسنده : جنتی فر، حسین ؛ بختیاری، مسعود ؛ دیهیم جو، امین ؛
مجله:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»تابستان 1399، سال هفتم - شماره 2 (22 صفحه - از 67 تا 88 )
کلیدواژه ها:کارآفرینیجواناندانش صاحب فناوری اطلاعاتاستفاده فناوری اطلاعاتهمترازی استراتژیک و کسب و کار
-
6.
نویسنده مسئول : حسن زاده، محمدرضا ؛ نویسنده : گل احمدی، علی ؛ جنتی فر، حسین ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجله:پژوهش های اقتصاد مقاومتی»بهار و تابستان 1398 - شماره 7 ، علمی-ترویجی (حوزه علمیه/ISC (22 صفحه - از 35 تا 56 )
کلیدواژه ها:بازار ارزاقتصاد مقاومتیمدل سازی ساختاری تفسیری
-
7.
نویسنده مسئول : شاه حسینی، مهدی ؛ نویسنده : جنتی فر، حسین ؛
مجله:پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی»پاییز و زمستان1394 -دوره پنجم ، شماره 2 (16 صفحه - از 23 تا 38 )
کلیدواژه ها:ارزش استراتژیککارکنان کلیدیمهارتهای شناختیتوانمندسازی مدیرانجهت گیری ارزش