-
1.
نویسنده : عبدالوند، دکتر محمد علی ؛ نویسنده مسئول : هنری شریف، الهام ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1395 - شماره 24 (12 صفحه - از 69 تا 80 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیمدل مشتری محور از جامعه برند
نویسنده : عبدالوند، دکتر محمد علی ؛ نویسنده مسئول : هنری شریف، الهام ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1395 - شماره 24 (12 صفحه - از 69 تا 80 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیمدل مشتری محور از جامعه برند