Shahtalebi، Badri/ 4 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Comparative Education 3 |
نشریه School administration 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
میان رشته ای 3 |
مدیریت 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 3 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : Mozaffari، Neda ؛ Shahtalebi، Badri ؛ نویسنده مسئول : Nadi، Mohammad Ali ؛
مجله:School administration»Summer 2022 , Volume 10 - Number 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:grounded theoryparadigm modelJob Isolationschool principal
-
2.
A Comparative Study of Creativity Education in Primary Schools of England &Finland: Lessons for Iran
نویسنده : Samiee، Ali Akbar ؛ Shahtalebi، Badri ؛ Abedi، Ahmad ؛
مجله:Comparative Education»Spring 2022, Volume 5 - Number 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 1812 تا 1830 )
کلیدواژه ها:CreativityCurriculumCreative EducationSubject-centeredSchool-centered
-
3.
نویسنده : Samiee، Aliakbar ؛ Shahtalebi، Badri ؛ Abedi، Ahmad ؛
مجله:Comparative Education»Autumn 2019, Volume 2- Number 4 ، ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 425 تا 452 )
کلیدواژه ها:JapanCreativitySouth Koreaprimary schoolSingapore
-
4.
نویسنده : Rajabloo، Mehdi ؛ Shahtalebi، Badri ؛ Yarmohamadian، Mohammad Hossein ؛
مجله:Comparative Education»Winter 2019, Volume 2- Number 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 97 تا 112 )
کلیدواژه ها:DiscourseHigher educationCurriculum