Spring 2022, Volume 5 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم)
-
A Comparative Study of Creativity Education in Primary Schools of England &Finland: Lessons for Iran
نویسنده : Samiee، Ali Akbar ؛ Shahtalebi، Badri ؛ Abedi، Ahmad ؛
(19 صفحه - از 1812 تا 1830 )
کلیدواژه ها:CreativityCurriculumCreative EducationSubject-centeredSchool-centered
-
نویسنده : Ranjbar، Saeed ؛ Mashhadi Heidar، Davood ؛ نویسنده مسئول : Rahimi، Ramin ؛
(20 صفحه - از 1831 تا 1850 )
کلیدواژه ها:CIPP ModelGraduatesComparative EvaluationBA leveltranslation program
-
نویسنده : Farokhinia، Mohammad Hosain ؛ Salimi، Ladan ؛ نویسنده مسئول : Rasoli، Esmat ؛
(22 صفحه - از 1851 تا 1872 )
کلیدواژه ها:International DocumentsPhilosophy of educationSex educationFundamental transformationUNESCO 2030 agenda
-
نویسنده : Mehrjoo، Nahid ؛ Norouzi، . Dariush ؛ Abai Kopai، Mahmoud ؛ نویسنده مسئول : Nourian، Mohammad ؛
(28 صفحه - از 1873 تا 1900 )
کلیدواژه ها:ContentCurriculumMathematicsgoalprimary Education
-
نویسنده : Solati Asl، Parvin ؛ Kian، Marjan ؛ نویسنده مسئول : Hoseinikhah، Ali ؛
(32 صفحه - از 1901 تا 1932 )
کلیدواژه ها:Preschool educationMontessori ApproachEarly ChildhoodReggio Emilia ApproachWaldorf Approach
-
نویسنده : Mahdizadeh، Atefeh ؛ Mall-Amiri، Behdokht ؛ نویسنده مسئول : Maghsoudi، Mojtaba ؛
(20 صفحه - از 1933 تا 1952 )
کلیدواژه ها:teachingSecond Languagetextbooksforeign languageEnglish Languagecommunicative language
-
نویسنده : S A V E H، M O I O O D ؛ Sobhaninejad، Mahdi ؛ Bagheri، Khosrow ؛ نویسنده مسئول : Mirzamohammadi، Mohammad Hassan ؛
(20 صفحه - از 1953 تا 1972 )
کلیدواژه ها:educational foundationsEducational liberalismEducational neoliberalismreconceptualization (synthesis)