Yaghoobi، Abolghasem/ 6 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Evolutionary and Educational Psychology 4 |
نشریه Behavioral Science 1 |
نشریه Practice in Clinical Psychology 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
روانشناسی 5 |
حوزه سلامت 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 3 |
علمی-پژوهشی 2 |
الف 1 |
-
1.
نویسنده : Naderipour، Hossein ؛ Kord Neghabi، Rasool ؛ Yarmohammadi Vasel، Shahryar ؛ نویسنده مسئول : Yaghoobi، Abolghasem ؛
مجله:Behavioral Science»Winter 2024, Volume 17 - Number 4 ، الف (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 235 تا 242 )
کلیدواژه ها:reliabilityValidityAcademic Mindfulness
-
2.
نویسنده مسئول : Yaghoobi، Abolghasem ؛ نویسنده : Asoudeh، Maryam ؛ Mohamadi، Sahar ؛
مجله:Evolutionary and Educational Psychology»December 2023, Volume 5 - Number 4 ، ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 223 تا 240 )
کلیدواژه ها:Academic Resilienceschool bondingGratitude skills
-
3.
نویسنده : Taheri، Farahnaz ؛ Jahan، Faezeh ؛ Yaghoobi، Abolghasem ؛ jahan، ali ؛
مجله:Practice in Clinical Psychology»October 2022, Volume 10 - Number 4 ، علمی-پژوهشی/ISC (10 صفحه - از 309 تا 318 )
کلیدواژه ها:academic dishonestyGoals of progressFamily noninvolvement
-
4.
نویسنده مسئول : Yaghoobi، Abolghasem ؛ نویسنده : Palangi، Maryam ؛
مجله:Evolutionary and Educational Psychology»September 2021, Volume 3 - Number 3 ، ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 234 تا 246 )
کلیدواژه ها:Executive Functionscognitive processesspecific learning disabilitiesStudents with specific needsEarly Interventions
-
5.
نویسنده : Mahdavi، Azadeh ؛ Rashid، Khosro ؛ Kordnoghabi، Rasoul ؛ نویسنده مسئول : Yaghoobi، Abolghasem ؛
مجله:Evolutionary and Educational Psychology»March 2020, Volume 2 - Number 1 ، ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 33 تا 45 )
کلیدواژه ها:SchemaEmotion Regulation Difficultiesrunaway girlslonelinesscompassion
-
6.
نویسنده مسئول : Yaghoobi، Abolghasem ؛ نویسنده : Mokhtaran، Mehri ؛ Mohammadzadeh، Serwa ؛
مجله:Evolutionary and Educational Psychology»March 2019, Volume 1 - Number 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 1 تا 7 )
کلیدواژه ها:cognitive stylesPsychological Resilienceeducational fatigue