March 2020, Volume 2 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : Jahani Yalmeh، Zahra ؛ Zarei، Eghbal ؛ نویسنده مسئول : Zainalipour، Hossein ؛
(12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها:Higher educationCurriculumConnectivism Approach
-
نویسنده : Poorgholamy، Farzad ؛ Barzegar، Majid ؛ Sohrabi، Nadere ؛ نویسنده مسئول : Kazemi، Soltanali ؛
(11 صفحه - از 13 تا 23 )
کلیدواژه ها:academic burnoutAchievement Goalsself-regulated learningStudent.
-
نویسنده : Sherafati، Ziba ؛ Khayyer، Mohammad ؛ Javidi، Hojatollah ؛ نویسنده مسئول : Mehryar، Amir Hoshang ؛
(9 صفحه - از 24 تا 32 )
کلیدواژه ها:Personality traitsStudents.Parent-Child RelationshipSingle-childTwo-ChildMultiple-Child
-
نویسنده : Mahdavi، Azadeh ؛ Rashid، Khosro ؛ Kordnoghabi، Rasoul ؛ نویسنده مسئول : Yaghoobi، Abolghasem ؛
(13 صفحه - از 33 تا 45 )
کلیدواژه ها:SchemaEmotion Regulation Difficultiesrunaway girlslonelinesscompassion
-
نویسنده مسئول : Sadeghi، Ahmad ؛ نویسنده : Doostani، Parisa ؛ Hu، Shi ؛
(11 صفحه - از 46 تا 56 )
کلیدواژه ها:high school studentsConfirmatory factor analysescareer goal feedback
-
نویسنده : Makarem، Mahbobeh ؛ Ghamarani، Amir ؛ نویسنده مسئول : MalekPour، Mokhtar ؛
(14 صفحه - از 57 تا 70 )
کلیدواژه ها:Social interactionAutism spectrum disorderPlay-based interventionsSymbolic Play
-
نویسنده مسئول : Safara، Maryam ؛ نویسنده : Rafiee، Somaye ؛
(10 صفحه - از 71 تا 80 )
کلیدواژه ها:Social adjustmentElementary School StudentsEmpathy trainingBelonging to School