March 2021, Volume 3 - Number 1 رتبه ج (وزارت علوم)
-
نویسنده : Shahbaazi، Parivash ؛ Narimani، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Taklavi، Somayyeh ؛
(11 صفحه - از 1 تا 11 )
کلیدواژه ها:هیجانات موقعیتیمشروطیمنشسرشتمصاحبه انگیزشیMotivational InterviewingSituational emotionsTemperament/CharacterProbationary
-
نویسنده : Mohammadinejad، Ehsan ؛ نویسنده مسئول : Sahragard، Rahman ؛
(14 صفحه - از 12 تا 25 )
کلیدواژه ها:GlobalizationIdentityeducationFundamental Reform Document of Education FRDE
-
نویسنده : Mohammadi Salari، Zahra ؛ Afraz، Shahram ؛ نویسنده مسئول : Samimi، Fazlolah ؛
(21 صفحه - از 26 تا 46 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملی تاییدیتحلیل عاملی اکتشافیرمزگردانیمعتبر سازیتحلیل عاملی ساختاریCFAcode switchingLimitation and BenefitsEFAValidation
-
نویسنده : Saboori Fard، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Jenaabadi، Hosein ؛
(12 صفحه - از 47 تا 58 )
کلیدواژه ها:دانش آموزانمشاوره شغلیقابلیت کارآفرینیشهرخاشentrepreneurship capabilityPotential-based job counselingSelf-efficacy in job decision makingstudents
-
نویسنده : Sheikhi-Fini، Nasim ؛ Naeimi، Ebrahim ؛ نویسنده مسئول : Salimi-Bajestani، Hosein ؛
(11 صفحه - از 66 تا 76 )
کلیدواژه ها:فشار اقتصادیزنان متاهلرفتارهای نگهدارندهرابطه زوجینEconomic PressureMaintenance behaviorsMarried Womenmarital relationship
-
نویسنده : Rahimi، Mohammad ؛ Karimnia، Amin ؛ نویسنده مسئول : Afraz، Shahram ؛
(17 صفحه - از 77 تا 93 )
کلیدواژه ها:ادراک مدرسان زبان انگلیسی از بازخورد اصلاحی (TPCF)یادگیری انگلیسیبازخورد اصلاحیEnglish learningEFL Teachers’ Perceptions of CFs (TPCF)Corrective Feedback
-
نویسنده : Moinvaziri، Mojtaba ؛ Naderi، Farah ؛ Safarzadeh، Sahar ؛ نویسنده مسئول : Ehteshamzadeh، Parvin ؛
(11 صفحه - از 94 تا 104 )
کلیدواژه ها:باورهای فراشناختیاضطراب مرگاسترس ادراک شدهآموزش مثبت اندیشیperceived stressDeath anxietyMeta cognitive BeliefsPositive Thinking Training