-
1.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1392، دوره اول - شماره 1 ISC (17 صفحه - از 33 تا 49 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریحلالقصد خرید
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1392، دوره اول - شماره 1 ISC (17 صفحه - از 33 تا 49 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریحلالقصد خرید