آیتی مهر، محمد/ 7 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
حسابداری 3 |
مدیریت 2 |
علوم تربیتی 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
بین المللی 1 |
الف 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : خدادادی، ولی ؛ نویسنده : لشگرآراء، سهیلا ؛ مظاهری، اسماعیل ؛ آیتی مهر، محمد ؛
مجله:قضاوت و تصمیم گیری در حسابداری و حسابرسی»تابستان 1403 - شماره 10 ، C (دانشگاه آزاد (32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:مدل قیمتگذاری داراییهای سرمایهایتابع کاپولاسقوط قیمت سهامحبابهای قیمتیقیمتمدلقیمتگذاریکاپولااطلاعاتحباب قیمتیریسک سقوط قیمت سهام
-
2.
نویسنده مسئول : آیتی مهر، محمد ؛ نویسنده : بیگی، فردین ؛ آل طاها، سید محمد مهدی ؛
مجله:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1403 - شماره 118 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 169 تا 190 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش برنداعتماد به برندمسئولیتهای اجتماعی
-
3.
نویسنده مسئول : حاجی زاده، غلامرضا ؛ نویسنده : خدادادی، ولی ؛ رمضان احمدی، محمد ؛ آیتی مهر، محمد ؛
مجله:دانش حسابداری مالی»بهار 1403، دوره یازدهم - شماره 1 ، الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 88 تا 111 )
کلیدواژه ها:تعهدبازخوردمقاومت در مقابل تغییرسیستم بهایابیحسابداریمقاومتسیستماطلاعات
-
4.
نویسنده : لشگرآراء، سهیلا ؛ مظاهری، اسماعیل ؛ آیتی مهر، محمد ؛ نویسنده مسئول : خدادادی، ولی ؛
مجله:پژوهش های حسابداری مالی»پاییز 1402 - شماره 57 ، ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها:سقوط قیمت سهامحباب سهامقیمتگذاری منطقی سهام
-
5.
نویسنده مسئول : معروفی انور، عبدالکریم ؛ نویسنده : آیتی مهر، محمد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق ، بین المللی (13 صفحه - از 164 تا 176 )
کلیدواژه ها: حقوق بشر حقوق بین المللسلامت زندانیان مراقبت بهداشتی
-
6.
نویسنده : خجسته اهوازی، جمال ؛ آیتی مهر، محمد ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (12 صفحه - از 355 تا 366 )
کلیدواژه ها:ارزش مشتری رضایت وفاداری هزینه جابجایی بازاریابی صنعتی شرکت پارس آنلاین
-
7.
نویسنده : آیتی مهر، محمد ؛ زرگانی، سلیم ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (21 صفحه - از 887 تا 907 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیک وفاداری پشتیبانی از خدمات الکترونیک