عجم، علی اکبر/ 36 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 17 |
روانشناسی 7 |
میان رشته ای 6 |
حوزه سلامت 4 |
علوم سیاسی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 36 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 11 |
علمی-پژوهشی 8 |
الف 1 |
-
31.
بررسی نقش انگیزش تحصیلی و مهارت های رایانه ای دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی
نویسنده : عجم، علی اکبر ؛ جعفری ثانی، حسین ؛ مهرام، بهروز ؛ آهنچیان، محمدرضا ؛
مجله:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»پاییز 1392 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 63 تا 82 )
کلیدواژه ها:داﻧﺸﺠﻮﻳﺎنانگيزش تحصيلييادگيري تركيبيدانشگاه پيام نورمهارت هاي رايانه اي
-
32.
نویسنده : صابری، رضا ؛ اکبری بورنگ، محمد ؛ شکوهی فرد، حسین ؛ عجم، علی اکبر ؛
مجله:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 98 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 131 تا 150 )
کلیدواژه ها:محتواتربیت معلماهدافتربیت هنریبرنامه درسی ملی
-
33.
نویسنده : عجم، علی اکبر ؛ سعیدی رضوانی، محمود ؛
مجله:پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی»زمستان 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 49 تا 70 )
کلیدواژه ها:اهداف تربيت دينياهداف شناختي عاطفي و رواني حركتيرويكرد ايمانگراييرويكرد عقل گرايي
-
34.
نویسنده : عجم، علی اکبر ؛ جعفری ثانی، حسین ؛ مهرام، بهروز ؛ آهنچیان، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش در برنامه ریزی درسی»پاییز 1391 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیخودتنظیمییادگیری ترکیبیتعامل همزمان و ناهمزمانمهارت رایانه ای
-
35.
نویسنده : امین خندقی، مقصود ؛ عجم، علی اکبر ؛
مجله:نامه آموزش عالی»بهار 1390 - شماره 13 ISC (28 صفحه - از 47 تا 74 )
کلیدواژه ها:الگورویکردارزشیابی آموزشیبرنامه درسیکیفیت آموزشارزشیابیارزشـیابیرویکرد ارزشیابیرویکـرد ارزشـیابیکیفیـت
-
36.
نویسنده : صباغیان، زهرا ؛ عجم، علی اکبر ؛
مجله:پژوهشنامه تربیتی»بهار 1387 - شماره 14 ISC (18 صفحه - از 149 تا 166 )
کلیدواژه ها:مشارکتتوجهانگيزهخلاقيت معلمانمشکلات دانشآموزاندانشآموزانضریب همبستگیمعلمان خلاق