کلیدواژه اجتناب از تبلیغات اینترنتی / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : روستا، احمد ؛ ابوالفضلی، سید ابوالفضل ؛ قربانی، حسن ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»بهار و تابستان 1388 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها:اعتمادتبلیغات اینترنتیاجتناباثر تعدیلکنندهعدم اعتماداجتناب از تبلیغات اینترنتیکاربران
-
2.
نویسنده : بهبودی، مهدی ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ عابدینی کشکسرای، امیر ؛ درستان، سمیه ؛
مجله:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1391، سال هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 207 تا 228 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریتبلیغات اینترنتیاجتنابشک لگیری اجتنابتداوم اجتنابتبلیغاتکاربراناجتناب از تبلیغات اینترنتیوبسبک زندگیآزمونمدل
-
3.
نویسنده : جلالت، شبنم ؛ قلی پور سلیمانی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره یازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 341 تا 356 )
کلیدواژه ها:سبک زندگی الکترونیکاجتناب از تبلیغات اینترنتیتجربه منفی قبلیازدحام تبلیغاتکاربراناطلاعاتتبلیغات اینترنتیکاربران اینترنت
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)