نویسنده : محمدی، ملیحه شاه ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1397 دوره چهارم ، شماره 2 (جلد دوم) (5 صفحه - از 120 تا 124 )
کلیدواژه ها:مدیریتارتباط با مشتریاداره بازرگانیمشتریمدیریت ارتباط با مشتریبانکمشتریانCRMبازاریابی
این مقاله دارای تصاویری است که در فایل متنی قرار ندارند و در صورت دانلود نسخه متنی این تصاویر دانلود نمی شوند توصیه میشود قبل از دانلود،نسخه متنی را به صورت آنلاین مشاهده نمائید
کاربر گرامی، متن این مقاله صفحه است. آیا می خواهید دانلود کنید؟