کلیدواژه ارتباط دهان به دهان / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : اکبری، محسن ؛ نویسنده : آل طه، سید حسن ؛ حاتمی نژاد، محمد ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم (30 صفحه - از 309 تا 338 )
کلیدواژه ها:ارتباط دهان به دهانرضایت گردشگرتجربه گردشگرهمخوانی با تصویر خود واقعیهمخوانی با تصویر خود ایدهآل
-
2.
نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ عامری سیاهویی، محمود ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1396، دوره سوم- شماره 4 (22 صفحه - از 137 تا 158 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شدهارتباط دهان به دهانلگو پروالقصد بازخریدبازی های مجازی برخط چندنفره گستردهمجازیارزشاینترنتی
-
3.
نویسنده : فردذوالفقاری، مرضیه ؛ جاویدان پور، غلامحسین ؛ فتحی، امیرعلی ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2 (9 صفحه - از 42 تا 50 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهارتباط دهان به دهانتبلیغات دهان به دهاندهان به دهان الکترونیکیارتباطاتبازاریابیمصرفکنندهاطلاعاتمشتری
-
4.
نویسنده : محمدی، رزگار ؛ خبیری، محمد ؛ براری، مجتبی ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1392 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 205 تا 221 )
کلیدواژه ها:ارتباط دهان به دهانمزایای رابطهایاستخرهای شهر تهرانمشتریمشتریانمزایای رفتار ویژهروابط
-
5.
نویسنده : خبیری، محمد ؛ محمدی، رزگار ؛ صادقی، رضا ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1392 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 79 تا 86 )
کلیدواژه ها:کیفیت رابطهارتباط دهان به دهانباشگاه های بدنسازی
-
6.
نویسنده : زارع، حمید ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ موسوی، مسعود ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار و تابستان 1391، دوره دهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 145 تا 174 )
کلیدواژه ها:اعتراضارتباط دهان به دهانرفتار شاکیانه مشتریتوقف خریدرضایت از خدمات
-
7.
نویسنده : شائمی، علی ؛ براری، مجتبی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره سوم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 101 تا 114 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهکانون کنترل درونیکانون کنترل بیرونیارتباط دهان به دهان
-
8.
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛ براری، مجتبی ؛ ذبیح زاده، کاظم ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1390، سال سوم - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 117 تا 136 )
کلیدواژه ها:اخلاقتعهداعتمادوفاداریارتباط دهان به دهانمشتریبانکرعایت اخلاقمشتریان